تداوم سفرهای استانی خیر و برکات فراوانی برای کشور به همراه دارد

فروردین ۱۴۰۳

عضو جبهه پایداری گفت:‌ تداوم سفرهای استانی برای دولت و مردم یک نیاز اساسی به حساب می‌آید که به دنبال خود خیر و برکات فراوانی به همراه دارد.

“محمد سلیمانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ دربارهٔ ضرورت تداوم سفرهای استانی از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: چنین سفرهایی برای دولت و مردم یک نیاز اساسی به حساب می‌آید که به دنبال خود خیر و برکات فراوانی به همراه دارد.  
 
وی افزود: ممکن است اجرای تصمیمات هیات دولت در طول سفرهای استانی در صددرصد موارد و طی زمان مشخصی عملیاتی نشود اما اجرای ۷۰ درصد پروژه‌ها هم قطعا کارساز و به سود مراکز استانی و شهرستان‌ها خواهد بود.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: ایده سفرهای استانی دولت نهم و دهم طی هشت سال سبب شد تا کشور به کارگاه‌های ساخت‌وساز تبدیل شود و پیشرفت قابل توجهی از این جهت قابل ملاحظه است.  

 سلیمانی به مشکلات مختلف مردم اشاره و تصریح کرد: در شهرستان‌های مختلف، مشکلات آموزشی، کشاورزی، صنعتی و معدن به وفور ملاحظه می‌شود لذا مسئولان و هیات دولت با حضور مستقیم خود،می‌توانند در حل چنین معضلاتی گام‌های منطقی و علمی بردارند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزایش تعامل میان مردم و دولت را از جمله ویژگی‌های مثبت سفرهای استانی دانست و خاطرنشان کرد: حضور هیات دولت و مسئولان در شهرستان‌های مختلف افزایش امید و عملیاتی‌تر شدن مطالبات مردم از دولت را به همراه خود دارد لذا امیدواریم که دولت یازدهم هر چه سریع‌تر با شیوه‌های که مورد پسند خود است سفرهای استانی را عملیاتی کند.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.