تداوم عرضه محصولات سایپا بدون توقف

تداوم عرضه محصولات سایپا بدون توقف

تداوم عرضه محصولات سایپا بدون توقف

ممتازنیوز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه بدون توقف محصولات تولیدی این گروه در نمایندگی های سایپا خبر داد و گفت: پیش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در کلیه نمایندگی های مجاز فروش در حال انجام است.

محمدحسن گرمان اظهار داشت: با وجود افزایش شدید هزینه های مربوط به تولید خودرو در کشور و بالارفتن نرخ ارز، پیش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده و بدون هرگونه وقفه در نمایندگی های سایپا ادامه دارد.
وی افزود: گروه خودروسازی سایپا تامین نیاز مشتریان و پاسخ گویی مداوم به نیاز بازار را وظیفه خود دانسته و رضایت مشتریان در خدمات فروش و پس از فروش را همواره مدنظر قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که در اخبار هفته گذشته اعلام شد پیش فروش محصولات سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ و تیبا به صورت گسترده در نمایندگی های مجاز سایپا انجام می شود که تاکنون استقبال گسترده ای از آن صورت گرفته است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: با وجود اعلام خودروسازان مبنی بر افزایش هزینه های تولید و لزوم بازنگری در قیمت های فعلی، گروه خودروسازی سایپا فروش محصولات خود را بدون وقفه ادامه داده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.