تداوم وضعیت کنونی در سوریه برای منطقه مخاطره‌آمیز است

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، تداوم وضعیت کنونی در سوریه را برای کشورهای منطقه مخاطره‌آمیز دانست و گفت: بدون توقف ارسال سلاح و اعزام تروریست‌ها به سوریه نمی‌توان به حل‌وفصل بحران این کشور و پایان دادن به درد و رنج مردم سوریه خوش‌بین بود.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در ملاقات با انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات، با اشاره به نزدیک بودن تاریخ برگزاری دومین کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات، برگزاری این نشست را در جهت روند رو به افزایش همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها موثر دانسته و بر آمادگی دستگاه‌های ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت قوی در این کمیسیون تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به فعالیت رو به افزایش گروه‌های تروریستی و ترویج افراط گرایی و طائفه‌گری در منطقه و با تاکید بر رویکرد دولت تازه جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های دسته‌جمعی، رایزنی و گفت‌وگو با مقامات کشورهای همسایه را اقدامی موثر برای مقابله با این گونه تهدیدات دانست.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، استمرار وضعیت کنونی در سوریه را برای کشورهای منطقه مخاطره‌آمیز توصیف کرد و افزود: بدون توقف ارسال سلاح و اعزام تروریست‌ها به سوریه نمی‌توان به حل‎‌وفصل بحران این کشور و پایان دادن به درد و رنج مردم سوریه خوش‌بین بود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.