تدوین ۱۲۵ برنامه تربیتی توسط معاونت پرورشی و فرهنگی

۱۳م اسفند ،

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد ؛

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تدوین ۱۲۵ برنامه تربیتی توسط این معاونت خبر داد و افزود: با تلاش مربیان پرورشی ، حضور جوانان در برنامه های ملی و مذهبی چشمگیر شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، حسین ه‍ژبری در همایش بزرگ فعالان تربیتی استان مازندران در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر گفت :سند تحول بنیادین باید به جایی برسد که ریل آموزشی جایش را به فرهنگی و تربیتی داده و ما بدنبال ارتقای نقش تربیتی معلمان باشیم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  افزود : مسوولان آینده نظام  هم اینک در مدراس ما در حال رشد و تربیت اند و باید همه ما به کار تربیتی خود ببالیم.
 
وی با اشاره به این که باید فرزندانمان عمیق و ریشه ای رشد یابند بیان داشت:دانش آموزان امانتی ارزشمند در دستان پرتوان معلمان و مربیان بوده و باید نسبت به تربیت اسلامی آنان همت بگماریم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه  دشمنان با تمامی ابزار و امکانات و شبکه های ماهواره ای قلب اعتقادات نوجوانان و جوانان را نشانه رفته اند افزود : باید روش های جدیدی را برای انتقال پیام ها به جوانان بیابیم و تنوع روش های تربیتی به ما توفیق می دهد.
 
هژبری با بیان این که محبت اساس تربیت است و دانش آموزان  نیاز به محبت دارند تصریح کرد : صبر معلمی نبوی باید سرلوحه فعالیت های  ما قرار گیرد .
 
شایان ذکر است برای اولین بار گروه سرود متشکل از مربیان تربیتی شهرستان بابلسر به اجرای برنامه پرداختند همچنین برای اولین باردر کشور از اثر سرود همگا نی دانش آموزی با نام”گلهای مازندران”رو نمایی شد ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.