تدوین ˝رخ دیوانه˝ ادامه دارد / فیلم تازه ابوالحسن داودی به جشنواره فجر می‌رسد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تهیه‌کننده فیلم سینمایی ˝رخ دیوانه˝ به کارگردانی ابوالحسن داودی از اولین نمایش این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سرویس سینمایی هنرآنلاین، بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی “رخ دیوانه” به کارگردانی ابوالحسن داودی به ممتاز به نقل از هنرآنلاین، گفت: فیلمبرداری این فیلم پس از ۶۲ جلسه به پایان رسیده است.

او دربارهٔ اکران فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر گفت: تصمیم گرفته‌ایم اولین نمایش “رخ دیوانه” در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد. البته تا زمان جشنواره مراحل فنی را هم سپری خواهیم کرد.

منصوری در ادامه دربارهٔ تدوین این فیلم بیان کرد: مراحل تدوین توسط بهرام دهقانی در حال انجام است و بعد از آن برای ساخت موسیقی اقدام می‌کنیم.

فیلمنامه “رخ دیوانه” را محمدرضا گوهری بر اساس طرحی از ابوالحسن داودی نوشته است. این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی آماده می‌شود.

داستان دربارهٔ چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می شوند و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می‌افتند، مسیری که درک تازهی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم می‌زند.

بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر تازهی، سحر هاشمی، فرنوش آل‌احمد و امیرمحمد زند در “رخ دیوانه” بازی می‌کنند.

نظام کیایی مدیر صدابرداری، مهری شیرازی طراح چهره‌پردازی، مسعود اشتری عکاس و مهیار جوادی‌فر مدیر روابط عمومی از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.