تدوین اهداف قرآنی در سند تحول آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا:معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تهران گفت :در سند تحول آموزش و پرورش بیش از ۳۰ هدف قرآنی پیش‌بینی شده که نتیجه آن آثار و برکت معنوی قرآن در جامعه خواهد بود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تهران در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات برنامه درس‌هایی از قرآن، با اشاره به اهانت دنیای استکبار به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اظهار داشت: پیامبر اکرم‌(ص) اخلاق مجسم و کانون محبت،‌مودت و رحمت برای عالمیان است و دشمنان با آگاهی از این موضوع حجم عظیم سرمایه‌گذاری‌های خود را به خدشه‌دار کردن این شخصیت عظیم اختصاص داده‌اند تا از شناخت بشریت از وجود مبارک و مکتب انسان‌ساز ایشان جلوگیری کنند.

وی جمهوری اسلامی ایران را خاستگاه و ام‌القری بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل‌ مرجع بیداری اسلامی در منطقه و جهان به شمار می‌رود و با عنایت  به این جایگاه رفیع قرآن کریم باید در کشور ما مورد اهتمام جدید‌تری واقع شود.

امانی با اشاره به هدف‌گذاری‌های ویژه قرآنی در سند تحول آموزش و پرورش تصریح کرد: در این سند بیش از ۳۰ هدف در راستای اهداف قرآنی پیش‌بینی شده که نتیجه اجرای آن، استشمام عطر و بوی قرآنی و آثار پربرکت معنوی آن است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تهران در پایان با تقدیر از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند و کیفیت مسابقات در هر دوره از روند قابل قبولی برخوردار بوده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.