تدوین راهکارهای علمی کاهش طلاق در کشور/ ارائه طرح جامع جمعیتی پس از بررسی بودجه

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تدوین راهکارهای علمی کاهش طلاق خبر داد.

فاطمه رهبر در گفت و گو با پانا، با انتقاد از روند رو به رشد طلاق در کشور اظهار داشت: با توجه به روند صعودی آمار طلاق در کشور در چند سال اخیر و همچنین کاهش آمار ازدواج، رسیدگی به این موضوع بیش از پیش اهمیت دارد که در این راستا بررسی مساله طلاق در اولویت برنامه های فراکسیون زنان قرار دارد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا جلسه ای به منظور بررسی موضوع طلاق برگزار شد که طی آن قرار شد تا نتایج پژوهش‌ هایی که دستگاه های مربوطه مانند فراکسیون زنان و یا معاونت زنان ریاست جمهوری در اختیار قرار بگیرد تا چاره ای جدی برای این موضوع در نظر گرفته شود.
 

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: قرار است که بر اساس پژوهش هایی که در رابطه با مساله طلاق انجام می گردد راهکارهایی علمی را برای کاهش طلاق تدوین کنیم.
 

وی همچنین درخصوص روند بررسی طرح جمعیت نیز در مجلس افزود: طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس با ۵۰ ماده تکمیل شده و آماده ورود به صحن مجلس است که احتمالا بعد از بررسی بودجه در صحن علنی، این طرح در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
 

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح جامع جمعیتی به برنامه ‌ریزی و کاهش طلاق نیز اشاره شده است که برنامه های خوبی را برای اجرا در آن در نظر گرفته شده است.
 

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.