تدوین کلیه برنامه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با رویکرد فرهنگی

۲۳خردادماه،

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: بر اساس مصوبات این دانشگاه تمام برنامه و طرح‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر باید جهت‌گیری فرهنگی داشته باشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمدرضا رحیمی، افزود: مسایل فرهنگی در دانشگاه به این معنی نیست که فقط معاونت فرهنگی متولی امور فرهنگی باشد، بلکه بسیار از مسایل باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، یک پروژه کلان و یا طرح پژوهشی در دانشگاه باید خود به خود دغدغه فرهنگی و رویکرد فرهنگی داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در تمام برنامه‌های دانشگاه باید آثار علمی و فرهنگی لحاظ شود، تصریح کرد: فرهنگ به این معنی نیست که معاونت فرهنگی برنامه‌ریزی کرده است.

وی از برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در فصل تابستان، به برنامه‌ریزی برای ورودی‌های تازه و اجرای برنامه فرهنگی ویژه کارکنان دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به این مساله که کارکنان در فصل تابستان فرصت بیشتری دارند، برنامه‌های آموزشی از جمله سبک زندگی در دو بخش تا آغاز ماه مبارک رمضان و پس از ماه مبارک برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.