تذکرمنشوری به۳بازیکن استقلال

حجت السلام علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی اعلام کرد رقمی که در دو سال گذشته به جیب دلال های فوتبال، رقم بسیار بالایی است.

به گزارش آتی نیوز به نقل از ندای انقلاب، حجت السلام علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی اعلام کرد رقمی که در دو سال گذشته به جیب دلال های فوتبال، رقم بسیار بالایی است. او در این باره می گوید: «ما هنوز حساب و کتاب نکرده ایم که چه رقمی است ولی طبق برآورداولیه، با پولی که دلال ها از فوتبال درآورده اند، یک سال می توان سه باشگاه استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس را اداره کرد!»

او اضافه کرد: «ما هنوز تمام پرونده ها را به طور کامل بررسی نکرده ایم ولی در یکی دو روز گذشته ۸ نفر به ستادمنشور اخلاقی مراجعه کرده اند و از دلال ها شکایت داشته اند. از اغلب آنها اخاذی شده است.»

علیپور در ادامه می گوید: «همین هفته پرونده یک دلال را تحویل دادسرا داده ایم. ایشان نیز در زندان به سر می برد. در چند روز آینده اسم او را به صورت رسمی در رسانه ها اعلام می کنیم. ما هیچ ابایی از انتشار اسامی این دلال ها نداریم که پول مردم را به جیب می زنند.»

او درباره تذکر به آندرانیک تیموریان، فریدون زندی وحنیف عمران زاده سه بازیکن استقلال به دلیل آرایش مویشان نیز توضیح داد: «این سه نفر برای بازی استقلال مقابل شاهین بوشهر نیز زیر نظر ما خواهند بود.امیداوریم باشگاه تهرانی به وضعیت موی آنها رسیدگی کرده باشد.» علیپور همچنین درپاسخ به این سوال که آیا قرار است ستاد منشور اخلاقی تبدیل به کمیته اخلاق شود، میگوید: «خیر، فعلا که هیات رسیدگی به کارش ادامه می دهد. ما هم سر کار خواهیم بودچون پروندهای زیادی زیر دستمان است.»

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.