تذکر در صحن مجلس به شیوه ورود حراست و مدیران حفاظت وزارت ارتباطات به مرکز ملی فضای مجازی

۳۱اردیبهشت،

 

نماینده مشهد با بیان این ادعا که حراست و مدیران حفاظت وزارت ارتباطات به صورت غیرقانونی وارد ساختمان شورای عالی فضای مجازی شده‌اند گفت: اگر وزیر بابت این موضوع عذرخواهی نکند، باید در صحن مجلس به سوالات در زمینه پاسخ دهد.
 
به گزارش ایسنا، نصرالله پژمان‌فر در تذکر شفاهی امروز خود مدعی شد که حراست و مدیران حفاظت وزارت ارتباطات با لباس شخصی و بدون حکم وارد مرکز ملی فضای مجازی شده‌اند و بدون رعایت شنوئات تلاش کردند تا ساختمان را تخلیه کنند که این برخورد غیراخلاقی بوده است.
 
پژمان‌فر ادامه داد: وزیر ارتباطات که برای بسیار از اشخاص مشخص است با چه جریان‌هایی مرتبط است باید در خصوص این اقدام غیرقانونی توضیح دهد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه ورود به ساختمان شورای عالی فضای مجازی غیرقانونی و بدون طی تشریفات قانونی طی شده است گفت: خلاف ادعای وزارت ارتباطات، این ساختمان نمی‌تواند به وزارت ارتباطات برگردد چرا که جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است و اگر جلسه‌ای هم باشد باید مصوبه آن توسط رییس شورا یعنی رییس جمهور ابلاغ شود نه دبیران.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی از زیر مجموعه‌های رهبری است گفت: برگشت این ساختمان در حوزه اختیارات معاونت اداری نیست.

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.