تذکر روحانی درباره اردوهای مختلط

تذکر روحانی درباره اردوهای مختلط سایت خبری ممتاز نیوز: 

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ای به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری گزارش‌های وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشڪی و دانشگاه آزاد اسلامی را درباره موضوع برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی بررسی ڪرد.

برابر گزارش‌های ارایه شده از سوی این دو وزارتخانه‌ و دانشگاه آزاد اسلامی، مواردی ڪه اردوهای برگزار شده، خارج از چارچوب‌های ارزشی، اخلاقی و ضوابط مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و مقررات دانشگاهی بوده‌اند، بسیار ڪم بوده است. اما با این حال رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر اعضا، تأڪید داشتند ڪه باید مراقبت بیشتری به عمل آید تا اتفاقات مشابه در محیط‌های دانشگاهی تڪرار نشود.

شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین مقرر ڪرد مسئولان مجموعه‌های دانشگاهی ڪشور، بر اجرای مصوبات قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی در باره برگزاری اردوهای دانشجویی تأڪید بیشتری داشته و چنانچه اشڪال و ابهامی را در مسیر برگزاری صحیح اردوهای آموزشی و تفریحی دانشجویی می‌بینند، براساس آیین‌نامه‌های موجود و با همڪاری شورای اسلامی ڪردن دانشگاه‌ها، پیشنهادهای لازم را برای بررسی و تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه دهند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تأڪید داشتند ڪه لازم است برای برخورداری از محیطی با نشاط در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای فعالیت‌های فوق‌برنامه و اجرای اردوهای تفریحی و ورزشی انجام شود و اگر برگزاری چنین اردوهایی نیاز به حمایت دارد، نیز همه نهادهای مربوطه پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند.

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممتاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.