ترابیان: از همه مردم عذرخوهی می‌کنم

۲۲ آبان ،

     عباس ترابیان در خصوص شکست دو بر یک تیم ملی فوتسال ایران برابر کلمبیا و حذف از رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: نتیجه‌ای که برابر کلمبیا رقم خورد بسیار تعجب آور بود. ما صد در صد غالب بر مسائل فنی بودیم و ۷۰ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در روزی که دروازه‌بان کلمبیا بهترین بازیکن میدان شد ما شکست خوردیم. آنها برای دفاع آمده بودند.

به گزارش تفسیری فارس، وی ادامه داد: کلمبیا در دو ضد حمله به گل رسید. شاید این از مشیت الهی بوده است. آنچه مهم است و وظیفه دارم این است که باید از مردم عذرخواهی کنم. مردمی که با شور و هیجان مسابقات را دنبال می‌کردند. متاسفم که نتوانستیم شادی آنها را تکمیل کنیم.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: خود ما هم بسیار غمگین هستیم. هم اکنون باید تلاش کنم بچه‌ها را جمع و جور کنم. کار سختی داریم. بازیکنان حق خودشان می‌دیدند که صعود کنند. اما در یک اتفاق حذف شدیم.

وی با اشاره به قضاوت داور یادآور شد: اقدام ناجوانمردانه داور نیز سبب شد تا به تیم ما لطمه سنگینی وارد شود. داور فقط به این سبب به طیبی کارت داد که او قصد داشت به دروازه بان کلمبیا کمک کند. کار او انسان دوستانه بود اما داور را به شک انداخت و سبب شد که به او کارت قرمز بدهد. به نظرم کار طیبی اشتباه بود که به سمت دروازه‌بان رفت زیرا داور را به شک انداخت.

ترابیان ادامه داد: به هر حال این مسائل اتفاق می‌افتد و اعتراض ما هم به هیچ جا نمی‌رسد. نمی‌توان نتیجه بازی را عوض کرد مگر اینکه خودشان به این نتیجه برسند. به هر حال این مسائل سبب نمی‌شود شکست برابر کلمبیا را فراموش کنیم. مهم این است که از همه مردم عذرخواهی ‌کنم. امیدوارم در آینده فوتسال چنین اتفاقی نیفتد.

رئیس کمیته فوتسال درباره درگیری مصطفی نظری در تمرینات تیم با دروازه‌بان دوم یادآور شد: درگیری رخ نداده است ممکن است دلگیری پیش آید اما این مسئله همان موقع حل می‌شود. شاید این اتفاق سه دقیقه به طول انجامیدو یک بحث کوتاه بود.  آنچه مهم است این است که بازیکنان کوچکتر احترام بزرگترها را دارند و از آنها عذرخواهی می‌کنند.

ترابیان در مورد اینکه آیا این موضوع وجود داشته که بازیکنان به سبب پاداش اندک مبالغ را قبول نکردند، گفت: دروغ است. البته مشکلات مالی داریم. همان موقع که قصد خروج از ایران را داشتیم گفتم که به سبب شرایط کشور، یک دلار هم به ما ندادند. فدراسیون نزد بانک‌ها مبالغی نقدینگی داشت اما بانک هیچ ارزی در اختیار ما نمی‌گذاشت. با شرایط دشواری توانستیم مبالغ اندکی را بگیریم. البته اگر بازیکنان اعتراض هم داشته باشند حق دارند، اما با آنها صحبت کردیم و مسئله خاصی نبود که بخواهد مشکلی برای تیم به وجود آید.

وی درباره نتایج تیم ملی و تغییر و تحولات احتمالی تصریح کرد: پس از اینکه به ایران برگشتیم جلسه کمیته فنی تشکیل می‌دهیم و در مورد باخت برابر کلمبیا صحبت و بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد تغییر و تحولاتی که در این کمیته رخ خواهد داد و یا بحث استعفای وی تصریح کرد: در مورد این مسائل باید رئیس فدراسیون تصمیم بگیرد. اگر مرا نخواهند یک دقیقه هم نمی‌مانم. با یک باخت نمی‌توان مسئله استعفا را مطرح کرد. هر چند که باید این سوال‌ها را از رئیس فدارسیون فوتبال بپرسیم.

وی درباره احتمال تغییر و تحولات در تیم ملی گفت: ‌هم اکنون صحبتی در این زمینه نمی‌کنم.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۲ تایلند، با قبول شکست ۲ بر یک برابر کلمبیا، از دور رقابت‌ها حذف شد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.