ترابیان: نام مربی اسپانیایی را اعلام نمی‌کنم

عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از مذاکره با مربی اسپانیایی مورد نظر این کمیته صبح امروز به تهران بازگشت.

به نقل از فارس ،ترابیان که برای مذاکره با مربی اسپانیایی مورد نظر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به مادرید اسپانیا سفر کرده بود، در خصوص روند مذاکراتش با این مربی گفت: با این مربی در دو مرحله مذاکراتی داشتم و صحبت‌های لازم را انجام دادم. در این جلسات ریز قرارداد را مطرح و انتظارات کمیته فوتسال را با این مربی مطرح کردم.

وی با بیان اینکه تمامی خواسته‌های کمیته فوتسال و شرح وظایف این مربی برای همراهی تیم ملی فوتسال ایران درمیان گذاشته شده است، ادامه داد: من به این مربی اعلام کردم که علاقمندیم از نقطه نظرات فنی او نه تنها در تیم ملی بزرگسالان بلکه در کل فوتسال کشور، حتی فوتسال بانوان نیز بهره‌مند شویم، چرا که در سال ۲۰۲۴ علاوه بر تیم امید فوتسال ایران تیم بانوان نیز باید در بازی‌های داخل سالن آسیا به میدان برود.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از اعلام نام مربی مدنظر این کمیته خودداری کرد و افزود: قرارداد این مربی یکساله خواهد بود و تنها به مسابقات جام‌جهانی فوتسال خلاصه نمی‌شود؛ قطعا پس از سفر این مربی به ایران و مذاکرات نهایی با او قراردادش را امضا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه مذاکره با این مربی نقطه نظرات خاویر لوزانو را نیز جویا شده است یا خیر؟، گفت: در این خصوص با لوزانو نیز گفت‌وگو کردم و نظراتش را جویا شدم. لوزانو ضمن تایید کار این مربی و اینکه می‌تواند به فوتسال ایران کمک کند، گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ایران می‌تواند جزو چهار تیم برتر جام جهانی باشد.

ترابیان به نشست سه جانبه خود با این مربی اسپانیایی و سعید توفیقی، مسئول ورزشی سفارت ایران در اسپانیا اشاره کرد و گفت: به احتمال فراوان این مربی در هفته جاری به تهران آمده و مذاکرات نهایی را با حضور مربیان تیم ملی با او خواهیم داشت. ما به دنبال این هستیم که این مربی هرچه زودتر کار خود را آغاز کند و بازی‌های لیگ را زیر نظر بگیرد.

وی همچنین در خصوص اقدامات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی از سیما گفت: ما در آخرین تصمیمات خود و اینکه نمی‌دانیم وضعیت پخش مسابقات فوتسال در شبکه سوم سیما چگونه است، با شبکه ورزش مذاکره کردیم. قرار است روز یکشنبه مذاکرات نهایی را با مسئولان این شبکه داشته باشیم و برنامه‌های پخش مستقیم رقابت‌ها را ارائه کنیم تا مسابقات پخش شود.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه نامه انصراف دو تیم فولاد ماهان و فیروزصفه اصفهان مبنی بر عدم حضور در لیگ برتر فوتسال به تاریخ ۲۷ تیرماه به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، عصر شنبه و در آخرین مهلت تحویل مدارک تیم‌ها، قرعه کشی جدید مسابقات انجام خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.