ترافیک در جاده های اصلی مازندران بسیار سنگین است

سرهنگ ‘ جعفر محمدنژاد ‘ جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری ، افزود : مسافران با کندی بسیار فراوان در حال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند و با تاخیر بسیار زیاد به مقاصد خود خواهند رسید.

وی اظهار داشت : مسافرانی که تعطیلات پایان هفته جاری را در مازندران سپری کردند در حال بازگشت به مقاصد خود، بویژه شهر تهران هستند و این موضوع موجب شده تا در جاده های اصلی استان با حجم انبوهی از وسائط نقلیه رو به رو باشیم .

محمد نژاد افزود : پیش بینی می شود این وضعیت ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه یابد و همچنان شاهد تراکم ترافیکی سنگین در جاده های اصلی مازندران باشیم .

وی ادامه داد : علیرغم تاکیدات پلیس راه ، برنامه ریزی مناسب برای برگشت از سفر توسط مسافران صورت نمی گیرد و این موضوع بر حجم ترافیک در راه های اصلی می افزاید و موجب نارضایتی مسافران و کندی فراوان حرکت می شود.

رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های اصلی استان خبر داد و گفت : این طرح به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران در جاده های هراز ، کندوان و فیروزکوه اعمال شده است.

محمد نژاد تاکید کرد : عبور و مرو تریلی و کامیون حتی مواد سوختی از جاده های هراز ، کندوان و فیروزکوه تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.

وی با اشاره به یکطرفه شدن راه های هراز و کندوان از ساعات ۱۵ امروز ، گفت : راه های هراز و کندوان برای تردد آسان و بدون خطر مسافران از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امشب به سمت تهران یکطرفه شد و در صورت کم نشدن بار ترافیکی این محدویت ادامه خواهد یافت.

محمدنژاد از آمادگی پلیس راه مازندران برای ارائه خدمات خبر داد و افزود : نیروهای پلیس راه مازندران از ساعت شش صبح امروز ( جمعه ) در جاده ها استان مستقر هستند تا خدمات لازم را به مسافران ارائه کنند .

ک/۳ ۵۱۹/۱۶۵۴ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۳۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.