ترافیک در محورهای مواصلاتی مشهد سنگین است

سرهنگ ‘ناصر امیاری’ عصر جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پایان تعطیلات یک هفته ای در تهران و بازگشت تعداد زیادی از زائران و مسافران از ظهر امروز محورهای خروجی مشهد با بار ترافیکی سنگینی روبه رو شده است.

او گفت: محورهای منتهی به مشهد از جمله شامل بزرگراه مشهد به باغچه از سمت تربت حیدریه و نیشابور شاهد ترافیک سنگینی است و تردد وسائل نقلیه در آنها با کندی در جریان است.

سرهنگ امیاری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه موج دوم سفرهای تابستانی در شهریورماه جاری از ابتدای هفته آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان از جمله محورهای منتهی به مشهد خواهیم بود.

وی از رانندگان وسائل نقلیه خواست که با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیر مجاز سفر خوش و بدون حادثه ای را برای خود و هم سفرانشان رقم بزنند.

جانشین رییس پلیس راه استان خراسان رضوی سرعت و سبقت غیر مجاز و واژگونی را از دلایل مهم تصادفات در محورهای مواصلاتی این استان دانست.

وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست که در صورت خستگی برای مدتی در طول سفر توقف کرده و بعد از استراحت به سفر خود ادامه بدهند.

سرهنگ امیاری گفت: ماموران و گشتهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی حضور دارند، دوربین های کنترل تخلفات در این محورها نصب شده و با هر گونه تخلفات رانندگی برخورد می شود.ک/۳

۷۴۹۰/۶۵۹/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۲۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.