ترافیک روان درخیابان های اطراف ورزشگاه آزادی/ نظم مطلوب حاکم است

به گزارش خبرنگاران ایرنا، ماموران نیروی انتظامی در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده اند و لحظه به لحظه برتعداد هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه افزوده می شود.

اکنون حدود ۴۵ هزارهوادار سرخابی های پایتخت در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و با اهتزار درآوردن پرچم های سرخ و آبی تیم های محبوب خود را تشویق می کنند.

برنامه های فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از نماز ظهر و عصر آغاز شده است.

در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه شماری از تماشاگران در حالی که بسیاری از آنان کلاه های مخصوص دارای شاخک های سفید و آبی و سفید قرمز به سر داشتند از ورودی های غربی و شرقی استادیوم آزادی وارد ورزشگاه شدند.

تعدادی زیادی از موتورسواران در حالی که پارچه های شطرجی به رنگ آبی و سفید و سرخ و سفید حمل می کردند در اطراف ورزشگاه آزادی به انجام کار های نمایشی می پرداختند.

تعدادی از هواداران در چمن های اطراف ورزشگاه و در زیر سایه درختان در حال صرف ناهار هستند و پرچم های آبی و قرمز تیم های محبوب خود را روی درختان آویزان کرده بودند.

ازدحام جمعیت در درب شرقی ورزشگاه آزادی بیش از درب غربی است و تعداد زیادی اتوبوس در کنار بلوار ضلع شرقی پارک کرده اند.

به نظر می رسد که ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی امروز پر جنب و چوش باشد، چرا که تعداد کثیری از هواداران سرخابی ها از طریق مترو خود را به ورزشگاه آزادی می رسانند.

همچنین بسیاری ازماشین های شخصی در حالی که پرچم های تیم های مورد علاقه خود را در شیشه عقب خودرو خود نصب کرده اند به طرف پارکینگ های ورزشگاه می روند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران هفتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت را ساعت ۱۸ روز جمعه سوم شهریور در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند.

ورزشی**۹۱۱۸**۱۵۷۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۳۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.