ترافیک خودروهای تازه برای ورود به بازار!

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

چندین خودروی تازه داخلی در آستانه ورود به بازار می باشند. دنا، تیبا هاچ بک، ساینا، آریو، سراتو و ساندرو از جمله خودروهای سواری تازهی می باشند که تا پایان سال جاری به تدریج وارد بازار خواهند شد.

خبر اقتصادی: ایران خودرو عرضه سواری دنا را تا چند ماه‌ آینده آغاز خواهد کرد ضمن‌ آنکه این شرکت عرضه خودروهای سواری دیگری را نیز در سال جاری در دستور کار دارد.

پارس خودرو نیز در نیمه دوم سال جاری تولید ساندرو به عنوان یکی از محصولات رنو را آغاز می‌کند. این شرکت همچنین به دنبال عرضه دو سواری تازه چینی است.

شرکت سایپا نیز امسال سه سواری تازه سراتو، ساینا و آریو را وارد بازار می‌کند. همچنین مدل هاچ بک خودروی تیبا نیز در سال جاری وارد بازار خواهد شد.

عرضه این تعداد سواری تازه به بازار در حالی است که در سال‌های اخیر تنوع خودروهای تولیدی در کشور در حد قابل توجهی کاهش یافته است.

هم‌اکنون تنوع سواری‌های تولیدی به شدت محدود شده و خودروهایی چون مزدا ۳، مگان، پارس تندر، پژو ۲۰۶‌، پژو ۴۰۵، پژو پارس، ‌تندر ۹۰، سمند، رانا، پراید، تیبا و ام‌وی‌ام را شامل می‌شود.

در سال‌های قبل خودروهایی چون ماکسیما، ریو، رونیز، زانتیا، قشقایی، پژو ۲۰۷، هیوندایی آوانته و ورنا و مزدا ۲ نیز در کشور تولید می‌شدند اما هر کدام از این خودروها به دلایل مختلف از خطوط تولید خودروسازان داخلی خارج شدند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.