ترافیک در جاده های اصلی هراز و کندوان نیمه سنگین است

سرهنگ ˈجعفر محمدنژادˈ پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : تعطیلات اخیر راههای اصلی مازندران را تحت تاثیر قرارداده است وهم اکنون شاهد بار ترافیکی سنگین در این محورهای مواصلاتی استان هستیم .

وی وضعیت ترافیکی جاده فیروزکوه را عادی و روان اعلام کرد و اظهار داشت : مسافران با آرامش در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند و تردد به صورت عادی و روان در جریان است .

محمدنژاد از اعمال محدودیت های ترافیکی در جادههای اصلی استان در روزهای آینده خبر داد و بیان داشت : محدودیت های ترافیکی برای افرایش ایمنی سفر و عبور و مرور آسان در جاده های هراز و فیروزکوه اعمال می شود .

وی از رانندگان تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از راههای استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسیرهای این استان نباشند .

محمدنژاد به مسافران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی حتما از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقاصد خود برسند .

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادای از جمله پلیس در راه های استان ، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند ، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند . ک/۳

۵۱۹/۱۶۵۴/ ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.