ترافیک در محورهای منتهی به شوشتر سنگین شد

۱فروردین ۱۳،

خبرهای ترافیکی ۴ فروردین؛

ترافیک در محورهای منتهی به شوشتر سنگین شد

به سبب استقبال گردشگران و مردم خوزستان از فضاهای تفریحی شهرستان شوشتر ترافیک در محورهای منتهی به این شهرستان سنگین شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس،

از ساعاتی پیش گردشگران سایر شهرهای خوزستان به سبب آخرین روز تعطیلی ادارات به سوی شهرستان شوشتر سرازیر شده‌اند و ترافیک در محورهای منتهی به این شهرستان سنگین شده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین ترافیک در محورهای شوشتر-اهواز و دزفول به شوشتر است که سبب شده تا اتوبان‌های منتهی به این کهن شهر تاریخی دارای ترافیک سنگین باشند.

بر اساس اطلاعات رسیده از فوریت‌های پزشکی و پلیس راهور تا کنون در مسیرهای منتهی به شوشتر تصادف منجر به فوتی برای مهمانان نوروزی گزارش نشده است.

*پارک‌های شوشتر آماده حضور گردشگران

شهردار شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در شرایط کنونی همه پارک‌های شوشتر آماده پذیرایی از گردشگران می باشند و امکانات رفاهی این پارک‌ها نیز در حدتوان شهرداری تامین شده است.

آرش دور با اشاره به اینکه تنظیف پارک‌های پرتردد شهرداری شوشتر روزانه سه بار انجام می‌شود، افزود: تلاش شده است تا پارک‌هایی مانند شادروان و داریون در روز سه بار تنظیف شوند تا مشکل خاصی برای گردشگران به وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: کمپ اسکان نوروزی در پارک بعثت شوشتر راه‌اندازی شده است و مهمانان نوروزی برای اسکان در این کمپ باید به این محل مراجعه کنند.

*۲۴ مدرسه برای اسکان مهمانان مهیاست

رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان شوشتر اظهار کرد: ۲۴ آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی شوشتر در نظر گرفته شده است که در حال حاضر استقبال مهمانان از این محل‌ها خوب ارزیابی می‌شود.

رجبعلی چهارلنگی تاکید کرد: محل ستاد اسکان شهرستان شوشتر به سبب سهولت در دسترسی گردشگران مدرسه شریعتی واقع در خیابان شریعتی در نظر گرفته شده است تا گردشگران برای پیدا کردن ستاد اسکان در خیابان‌های شهر شوشتر سرگردان نباشند.

وی تاکید کرد: از همه توان خود برای اسکان گردشگران استفاده می‌کنیم و در این باره آمادگی خدمات‌دهی شبانه‌روزی را به گردشگران داریم.

یکشنبه ۴ فروردین   ۱۵:۲۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.