ترافیک سنگینی در محور زنجان – قزوین و زنجان – تبریز

۲۹م اسفند ،

خبرهای ترافیکی ۳۰ اسفند؛

ترافیک سنگینی در محور زنجان – قزوین و زنجان – تبریز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از وجود ترافیک نیمه سنگین در محور آزادراه زنجان – قزوین و و زنجان- تبریز خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، سرهنگ عبدالعلی رشتیانی، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین در کلیه محورهای مواصلاتی این استان وجود دارد افزود: با توجه به اینکه استان زنجان در مسیر ارتباطی مرکز به غرب و شمالغرب کشور قرار دارد تردد در محورهای مواصلاتی استان به خصوص آزادراه  قزوین-زنجان و زنجان-تبریز نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه حجم ترافیک نسبت به روز قبل فروکش کرده است افزود: در حال حاضر تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت روان در جریان است.

سرهنگ رشتیانی در ادامه از ممنوعیت تردد کامیون در محور سرچم-اردبیل تا پایان روز ۱۶ فرودین ماه خبرداد و افزود: با متخلفین در این خصوص برخورد قاطعانه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآورشد: از بعد از ظهر دیروز تا شب ترافیک نیمه سنگینی در تمام محورهای مواصلاتی این استان برقرار بود.

سرهنگ رشتیانی افزود: در طول ۲۴ ساعت قبل سه تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی زنجان به وقوع پیوسته که منجر به جراحت ۲ نفر شده است.

وی ادامه داد: سبب یکی از تصادفات عدم رعایت حق تقدم و دو مورد دیگر توجه نکردن به جلو بود که دو مورد آن در محور زنجان تبریز و یک فقره در جاده زنجان – ایجرود به وقوع پیوست.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: هموطنان از رانندگی درحالت خواب آلودگی و خستگی به شدت پرهیز کنند و در این گونه مواقع با هدایت خودرو به منتهی الیه دست راست، پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ رشتیانی عمده سبب اغلب واژگونی خودرو ها را خواب آلودگی و خستگی راننده عنوان کرد و ادامه داد: این اشخاص تمام راه را رانندگی می کنند و نزدیک مقصد به سبب خستگی شدید، از کنترل خودرو ناتوان شده و دچار اتفاق می شوند.

وی با بیان اینکه بعضی از تصافات بر اثر توقف بدونه در نظر گرفتن اصول ایمنی در حاشیه جادها صورت می گیرد افزود:  رانندگان باید از توقف در حاشیه سواره رو جاده ها به شدت پرهیز کنند.

چهارشنبه ۳۰ اسفند   ۱۷:۱۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.