ترافیک سنگین در بزرگراهها و خیابانهای شمالی تهران

۲۶م آذر ،

ترافیک سنگین در بزرگراهها و خیابانهای شمالی تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ترافیک در بزرگراهها و خیابانهای شمالی شهر سنگین است و سرعت تردد در این معابر کاهش یافته است.

به نقل از مهر، سرهنگ جمال بذر افشان با اشاره به افزایش ترافیک در بزرگراههای پایتخت و مناطق شمالی گفت: هم اکنون ترافیک در خیابانها و معابر شهری منطقه یک و در شمال پایتخت به سبب بارش برف سنگین است و تردد خودروها با مشکل مواجه است ضمن اینکه تمامی بزرگراههای پایتخت دارای بار ترافیکی نیمه سنگین می باشند.

وی ادامه داد: بزرگراههای یادگار امام و نیایش دارای بار سنگین بوده و با توجه بارش برف و لغزنده شدن معابر سرعت حرکت خودروها کاهش و این امر سبب ایجاد ترافیک شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور از رانندگان خواست بدون شتاب و عجله در سطح شهر رانندگی کنند و با توجه به اینکه در بسیاری از معابر شمال شهری  و بزرگراهها ترافیک وجود دارد از انجام حرکات خطرناک برای رهایی از ترافیک و بر هم زدن نظم عبور و مرور اجتناب  کنند.

بذر افشان با اعلام اینکه از ساعت های ابتدایی صبح نیروهای پلیس در سطح شهر مستقر شده اند، گفت: خوشبختانه باهمکاری خوب شهرداری و نمک پاشی به موقع از یخ زدگی کامل معابر جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی از روز سه شنبه شاهد انباشت آلودگی ها در پایتخت هستیم، افزود: طرحهای تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در شهر اجرا و پلیس با اینگونه خودروهای چه دولتی و چه شخصی برخورد و آنها را اعمال قانون می کند.

بذر افشان در خصوص اینکه آیا باز هم محدوده طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا می گردد گفت: اجرای برنامه های محدودیت تردد باید به تصویب کمیته کاهش آلودگی  هوای تهران برسد. امروز نیز این جلسه تشکیل می گردد در صورتی که کمیته در این رابطه تصمیم گیری کند پلیس آن را اجرامی کند اما تاکنون تصمیم دوباره ای برای اجرای این طرح نداشته ایم.

یکشنبه ۲۶ آذر   ۱۰:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.