ترافیک سنگین در جاده های کشور

۲۹م اسفند ،

رئیس پلیس راهور با اعلام اینکه ترافیک در جاده های استان های مسافر پذیر سنگین گزارش شده است، گفت: اصفهان طی روز قبل رکورددار بیشترین تصادفات در کشور است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، سردار دکتر اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از جاده های کشور از جمله محورهای منتهی به شمال کشور، استان اصفهان،شیراز،و مشهد پرحجم است. آزاد راه تهران- قم نیز امروز دارای ترافیک بسیار پرحجمی بود و در حالی که هیچ انسداد محوری گزارش نشده بود ترافیک این محور سنگین است.

وی ادامه داد: امروز پرحجم ترین روز تردد خودروها در کشور بود که پیش بینی می کنیم تا عصر فردا با اتمام موج رفت، ترافیک از روز پنج شنبه در جاده های کشور عادی شود. بنا بر اعلام سازمان هواشناسی بارش باران در جاده های شمالی و شمال شرق کشور ادامه داشته و رانندگان باید با  توجه به لغزندگی سطح معابر با حتیاط و تجهیزات اقدام به سفر کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور در ۲۴ ساعت قبل اصفهان دارای بیشترین تصادفات و حوادث جاده ای بوده است که بیشتر این حوادث واژگونی گزارش شده است. ضمن اینکه حوادث پرت شدن کودکان از خودروها نیز افزایش یافته که والدین باید هنگام سفر کودکان را در جای مخصوص قرار داده و از کمربند ایمنی برای آنها استفاده کنند.

مومنی افزود: خوشبختانه به جز این استان میزان تصادفات نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.