ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز/بارندگی شروع شد

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز در تهران ترافیک سنگینی حاکم بود. این ترافیک به مسیرهای خروجی شهر هم رسیده است.

به گفته سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ترافیک در خروجی های تهران به ویژه جاده چالوس نمیه سنگین است.

او درباره ترافیک حاده ای به مهر گفته است: “خروجی امیر کبیر در استان البرز با ترافیک سنگین روبرو بوده که ماموران پلیس راه با استقرار در حال روانسازی بار ترافیک هستند. بار ترافیکی جاده هراز نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است که پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر بر حجم خودروها افزود شود.”

سازمان هواشناسی پیش بینی بارش در سه روز آینده را کرده است. به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بارش باران در جاده های شمالی آغاز شده است: ” همین امر باعث لغزندگی سطح جاده و کاهش سرعت خودروها شده است. از رانندگان می خواهیم ضمن رعایت فاصله طولی، از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله برف پاکن اطمینان حاصل کنند.”

همچنین مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی آخر هفته را چنین اعلام کرده است:

– تردد انواع تریلی وکامیون ازمسیر کرج – چالوس ممنوع است .
– تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.
– تردد تمامی کامیونها به جزحاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه ۵/۲/۹۱ و از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای چهارشنبه ،پنج شنبه ،جمعه به تاریخ ۶و۷و۸/۲/۹۱ در محور هراز ممنوع است.
– تردد تمامی تریلی ها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۱۴ الی ۲۰ روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه به تاریخهای ۶و۷و۸/۲/۹۱ در محور زاهدان – زابل وبالعکس ممنوع است.
– در مسیر کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۸/۲/۹۱ از کرج بسمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۴ از مرزن آباد- بطرف کرج یکطرفه است.
۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.