ترافیک سنگین در دیدار سران جنبش عدم‌تعهد با احمدی‌نژاد

سران و رؤسای شرکت کننده در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد از روز گذشته دیدارهای خود را با محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان آغاز کرده و تا امروز بیش از ۲۰ مقام و هیئت خارجی با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حاضر در سالن اجلاس، مقامات و هیئت های سیاسی بیش از ۱۲۰ کشور عضو جنبش عدم متعهد، برای حضور در شانزدهمین دوره این اجلاس، از روز شنبه چهارم شهریور ماه ، وارد تهران شدند.

سران کشورهای مذکور نیز روز گذشته وارد تهران شدند که با حضور آنها شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، افتتاح شد و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار ما قرار است عصر امروز این اجلاس به کار خود پایان دهد.

سران شرکت کننده در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد از همان بدو ورود، در دیدارهای دوجانبه و چند جانبه با مقامات عالی رتبه کشورمان دیدار داشتند، که در همین راستا دیدار با رئیس جمهور کشورمان با ترافیک همراه بود.

بنا بر این گزارش، سران و مقامات بیش از ۱۰ کشور، روز گذشته با دکتر محمود احمدی نژاد دیدار داشتند و امروز نیز تا این لحظه بیش از ۱۰ رئیس جمهور و هیئت سیاسی دیگر با وی دیدار کردند.

روز گذشته رؤسای جمهور مصر، لبنان، پاکستان، زینباوه، ترکمنستان، اوگاندا، بنگلادش و نخست وزیر کامبوج، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و فرستاده ویژه پادشاه عربستان با احمدی نژاد دیدار کردند.

از صبح امروز نیز دیدارهای دو جانبه رئیس جمهور کشورمان آغاز شد و تا کنون با رؤسای سودان، سریلانکا، بورکینافاسو، بنین و آفریقای مرکزی، جلسه ای برگزار شد. البته فرستاده ویژه پادشاه اردن و وزیر مشاور در امور خارجه عمان نیز با دکتر احمدی نژاد دیدار داشتند.

همه این دیدارها در حاشیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد و در محل اجلاس سران تهران برگزار می شود.

طی امروز و فردا نیز سران و مقامات سیاسی دیگر کشورهای شرکت کننده در این اجلاس، دیدار خود را با رئیس جمهور کشورمان برگزار می کنند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.