ترافیک نیمه سنگین در هراز وچالوس

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ترافیک نیمه سنگین در هراز وچالوس

ترافیک نیمه سنگین در هراز وچالوس

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا با بیان اینکه محورهای کرج به چالوس و هراز دارای ترافیک نیمه سنگین هستند از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان‌های غربی کشور خبر داد و بر ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور در صبح روز دهم فروردین ماه اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار در اغلب مناطق کشور بارش برف در محور تکاب به شاهین‌دژ و چالدوران به بازرگان گزارش شده است که با توجه به این موضوع و با در نظر گرفتن لغزنده بودن معابر رانندگان لازم است برای تردد در این معابر مجهز به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ باشند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه افزود: ترافیک عبوری در تمامی محورهای کشور پرحجم بوده و محورهای هراز و چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت دارای ترافیک نیمه سنگین هستند.
حمیدی در ادامه با اشاره به بارش باران در برخی محورهای کشور بیان کرد: با توجه به آخرین گزارشات دریافتی اکثر معابر استان‌های غربی کشور همچون آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و خصوصا محور سراب به تبریز و مشکین شهر به اردبیل بارش باران در این مناطق گزارش شده است که با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز سوانح جلوگیری کنند.
به گزارش مهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: ترافیک عبوری در مبادی ورودی و خروجی شهرهای بزرگ سنگین است و از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا در مسیرهای ورودی و خروجی از شهرها قوانین را رعایت کنند و از توقف‌های غیراضطراری در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها خودداری کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.