ترافیک کامرانیه به خاطر دوربرگردان ها نیست

۱۴ام بهمن ،

مهندس داوودی در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ ترافیک بلواراندرزگو عنوان داشت:« از کامرانیه تا بلوارصبا حدود سه کیلومتر مسافت وجود دارد.ازاین شش دوربرگردان سه تا شرق به غرب و سه تعداد هم غرب به شرق می باشند. بهرحال این دوربرگردان ها نیزبراساس نیازوکارکارشناسی دراین منطقه احداث شده است. این دوربرگردان ها نیزبراساس یک فرمول ومحاسبه ومطالعه تعداد سفرها بوجود آمده اند.اینکه دراوج ترافیک چه تعداد خودرودراین منطقه تردد می کند ونیازمند چه تعداد دوربرگردان می باشند. اینها مواردی است که محاسبه می گردد. درنهایت برای سه کیلومترمسافت اشاره شده سه دوربرگردان ضروری به نظر می رسید.البته این موضوع همچنان درحال بررسی است.این روند درگذشته وزمان احداث این بلوارنیزاینگونه بوده است. بهرحال فازاول بلواراندرزگوسال ۸۵ به بهربرداری رسید قسمت پایانی نیز ۲۴ /۸ امسال بوده است.» او ادامه داد:« ازسوی دیگرهرمحلی که در طرح عقب نشینی قرارداشته باشد تا پایان اجرا پروژه توسط شهرداری پیگیری می گردد.»
برخی ازخوانندگان خبرآنلاین به ترافیک ودور برگردان های بلواراندرزگواعتراض داشتند. کامنت های اشاره شده به این شرح می باشند:
مجید : آقای عزیز ازبلوار صبا تا تقاطع کامرانیه شش دور برگردان وجودداردکه همین سبب ترافیک سنگین می گردد
بهزاد: ترافیک اصلی‌ بلوار اندرزگو، علاوه یر دور برگردان های متعدد به خاطر وجود ده‌ها مغازه و بانک و فست فود و آبمیوه فروشی است که روز بروز بر تعدادشان افزوده می‌‌شود.
محسن : دربلوار اندرزگو مجاور مسجد مفتخر و در ادامه آن (بلوار صبا) دو دوربرگردان وجود دارد که به سبب باریک شدن معبر، ترافیک سنگینی را سبب شده اند. همچنین ورودی اندرزگو غربی به بلوار صبا بسیار باریک است. زیرگذر قیطریه هم که یک ماه پس از افتتاح مسدود شد.
بدون نام : طراحی و ساخت این بلوار کاملا اشتباه و بدون کارشناسی بوده و مرتب جهت ها و دور برگردانها بدون نصب تابلو های مناسب تغییر میکنند و مردم رو به مشکل میاندازه.من دیروز صبح ۱ ساعت تو ترافیک اندرزگو تا پل رومی بودم و بعازظهر هم ۴۵ دقیقه واقعا اونجا رانندگی درهم و برهم و بار ترافیکی بسیار است و این هم بیشتر به سبب تغیرات ناگانی در دور برگردانها و یا بستن و باز کردن خروجی ها ست
محمدجواد : در اینکه بلوار اندرزگو بار ترافیکی خیابان‌های لواسانی و شهید باهنر را کاهش داده شکّی نیست ولی‌ خودش دارای نواقصی است که باید برطرف شود؛مانند عدم عقب نشینی دو ملک در این معبر نبش کوچه ارکیده و نداشتن پیاده رو در آن نقطه است.

۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.