تراکتورسازی در اندیشه صدرنشینی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این تیم که هم اکنون با ۱۱ امتیاز و به همراه تیم ملوان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، در این هفته به مصاف تیمی می رود که حال و روز خوشی ندارد و در پنج هفته گذشته رنگ برد را ندیده و بدترین نتایج تاریخ باشگاه را تجربه می کند.

ذوب آهن اصفهان که همواره یکی از تیم های مدعی و مطرح ۱۱ دوره لیگ برتر بوده در دوره دوازدهم و با توجه به تغییرات گسترده در این تیم، نتوانسته آنچنان که باید خود را نشان دهد.

این تیم بحران زده در این هفته میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود و خوب می داند که تراکتورسازی در این بازی برای کسب سه امتیاز بازی و قرار گرفتن در صدر جدول پا به میدان خواهد گذاشت.

تراکتورسازی تبریز در پنج بازی گذشته سه برد و دو تساوی در کارنامه ثبت کرده و به همراه تیم ملوان تیم های بدون باخت لیگ هستند.

تراکتورسازی در این بازی و برای آنکه صدرنشین باقی بماند و یا حداقل جایگاه دومی خود در جدول رده بندی را حفظ کند باید برنده این بازی خارج از خانه شود، چرا که در این هفته پنج تیم به همراه تراکتورسازی فرصت صدرنشینی دارند.

ملوان با نفت در انزلی، سپاهان با پیکان در تهران، صبای قم با نفت آبادان در آبادان، فجر سپاسی با گهر در شیراز و سایپا با آلومینیوم در کرج دیدارهایی هستند که نتایج آنها تکلیف صدرنشین لیگ در پایان هفته ششم را مشخص خواهند کرد.

تراکتورسازی و ذوب آهن در جریان رقابت های لیگ برتر تاکنون هشت بار رودر روی هم قرار گرفته اند که در چهار بازی ذوب اهن به برتری رسیده و در دو بازی پیروزی از آن تراکتورسازی شده و دو بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

ذوب آهن در چهار بازی خانگی دو بار صاحب برتری شده، یک بار مساوی کرده و در یک بازی نیز باخته است.

تراکتورسازی در بازی این هفته و برای نهمین بار در لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود و اگر بتواند این تیم را مغلوب سازد علاوه بر بالا بردن احتمال صدرنشینی خود، دومین باخت را نیز بر ذوب آهن در اصفهان تحمیل خواهد کرد.

در واقع دیدار این دو تیم به دلیل مشخص کردن صدرنشین و قعرنشین جدول اهمیت و حساسیت خاصی برای هر دو تیم دارد.

این دو تیم ساعت ۱۹ روز سوم شهریور ماه جاری در اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۶۶۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.