ترانسفورمر AiO، پی سی و تبلت، اندروید و ویندوز ۸

ممتازنیوز:

ASUS-Tranformer-AiO

شرکت ایسوس از کامپیوتر AIO جدید خود رونمایی کرد، کامپیوتری که یک پی سی رومیزی بسیار قدرتمند و کاملا یکپارچه است. سیستم عامل ویندوز ۸، پروسسورIntel Core و حداقل ۱ ترابایت حافظه داخلی از مشخصات این پی سی می باشد. البته کاربر می تواند از این دستگاه همانند یک تبلت هم استفاده کند. بعنوان یک تبلت، میتوان از سیستم عامل ویندوز ۸ همچنان در حالت remote desktop استفاده کرد یا اینکه سیستم عامل اندروید جیلی بین که قدرت خود را از یک پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ می گیرد، اجرا کرد.

Tranformer AiO ایسوس در بخش دسکتاپ یا هنگامی که بعنوان یک کامپیوتر رومیزی انجام وظیفه می کند، دارای پردازنده Intel Core i5 (قابلیت آپگرید دارد)، ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی، چهار پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، خروجی HDMI، کارت خوان، دی وی دی درایو، بلوتوث ۴.۰، وای فای و یک پورت اترنت است.

همراه با خروجی HDMI ، کاربر میتواند مانیتور یا صفحه نمایش دیگری به این کامپیوتر متصل و در حالیکه از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، سیستم عامل ویندوز را برروی صفحه نمایش دوم خود داشته باشد. صفحه نمایش این کامپیوتر از نوع HD LED-backlit است که براساس ادعای ایسوس زاویه دید ۱۷۸ درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کار سوئیچ بین سیستم عامل های اندروید و ویندوز تنها با فشار یک دکمه ساده انجام می شود.

همانطور که اعلام شد، صفحه نمایش این کامپیوتر قابلیت جداشدن را داشته و می توان از آن بعنوان یک تبلت هم استفاده نمود. هنگام استفاده از آن بعنوان یک تبلت، مشخصات آن شامل یک پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات مایکرواس دی، صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی LED backlit با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دوربین جلو ۱ مگاپیکسلی می باشد.

این تبلت که تبلتی بزرگ هم به حساب می آید دارای ۱۱.۵۷ اینچ بلندی، ۱۸.۳۴ اینچ عرض و ۰.۷ اینچ ضخامت  و وزنی حدود ۲.۴ کیلوگرم است.

این محصول جدید شرکت ایسوس قرار است در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار شود. قیمت آن از ۱۲۹۹ دلار آغاز می شود (برای داشتن یک پی سی و یک تبلت با مشخصاتی خوب، قیمتی قابل قبول به حساب می آید). نظر شما در مورد این محصول جدید شرکت ایسوس چیست؟

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.