ترانه «قلاده‌های طلا» رونمایی شد

جام جم آنلاین: مراسم رونمایی از ترانه «قلاده‌های طلا» با صدای حامد زمانی برگزار شد.

مراسم رونمایی از ترانه «قلاده‌های طلا» با اجرای حامد زمانی به‌عنوان خواننده این اثر سینمایی با حضور ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده‌های طلا، محمد خزایی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی، وحید جلیلی مشاور فرهنگی، محمدمهدی سیار شاعر ترانه و امید رهبران تنظیم‌کننده اثر در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم قطعه «عهد ایران» که جزو اولین آثار ساخته شده در این حوزه بود، برای حاضران در سالن پخش شد و پس از آن قطعه «خیابان شهادت» براساس شعری از حمید درویشی که به شهادت حسین غلام کبیری بسیجی‌ای که در درگیری‌های پس از انتخابات سال ۸۸ به شهادت رسید، اختصاص داشت.

 ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا درباره ساخت موسیقی این فیلم گفت: برای من یک رویا بود که روزی از راه برسد که گیتار برقی و موسیقی راک در خدمت اهداف انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

این کارگردان به دو قطبی شدن در تعریف هنر اشاره کرد و گفت: ترس هنرمندان در گذشته به این نقطه رسیده بود که هنرمندان را به دو قطب هنرمند حکومتی و غیرحکومتی تقسیم می‌کردند.

برای فیلم «قلاده‌های طلا» هم این فضای دو قطبی با عنوان حکومتی و غیرحکومتی ایجاد شد که البته برای من اهمیتی نداشت و با ساخت فیلم قلاده‌های طلا اثبات کردم که هنرمند طرفدار اسلام هستم. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.