تراکتورسازی تیم برای قهرمانی بسته شده است

”مرتضی اسدی” روز پنجشنبه در اردوی آمادگی این تیم در ترکیه با بیان این مطلب گفت : هدف اصلی مسوولان باشگاه تراکتورسازی، بازیکنان و کادر فنی کسب عنوان قهرمانی فصل آتی لیگ و حضور قدرتمند در رقابتهای باشگاههای آسیاست.

اسدی افزود: مسوولان باشگاه تراکتورسازی برای تحقق این مهم ، افزون بر حفظ ترکیب اصلی این تیم در فصل گذشته، در فصل نقل وانتقالات نیز چند بازیکن جدید به این تیم اضافه کرده اند و با رفتن ” امیر قلعه نویی ” از ” اولیویرا ” پرتغالی به عنوان سرمربی در این تیم بهره گرفته اند.

وی درباره این مربی پرتغالی گفت : در مدتی که اولیویرا هدایت تیم فوتبال تراکتور سازی را برعهده گرفته است، نشان داده است که از دانش فوتبال برخوردار است ، افزون بر آن رابطه خوبی نیز با بازیکنان برقرار کرده است .

کاپیتان تیم تراکتورسازی در ادامه اظهارداشت : با توجه به شرایط موجود و هواداران پر تعداد این تیم ، امید به کسب عنوان قهرمانی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران داریم .

اسدی تشکیل اردوی آمادگی تیم تراکتور سازی در ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هدف اصلی تشکیل اردو در ترکیه ، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان بود که کادر فنی به هدف خود رسید.

افزون برآن در این اردو چند بازی تدارکاتی با تیم های قدرتمند برگزار کردیم که به دور از هرگونه نتیجه ای ، نقش مهمی در نشان دادن نقاط ضعف تیم داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.