تراکتورسازی ۱۰ نفره پرافتخارترین تیم آسیا را شکست داد/الاتحاد با گل کریم بدرقه شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تراکتورسازی با تک گل کریم انصاری‌فرد الاتحاد عربستان را شکست داد.

به گزارش ممتاز؛تراکتور سومین نماینده ایران بود که امروز در لیگ قهرمانان به میدان رفت. ورزشگاه یادگار امام(ره) شلوغ بود اما مثل همیشه پر از تماشاگر نبود.پس از شکست استقلال و تساوی فولاد تماشاگران با این امید آمده بودند تا پیروزی نماینده ایران را تماشا کنند.

تراکتورسازی از همان ابتدا که داور در سوت خودش دمید حمله را آغاز کرد.حریف،حریف قدری بود اما تراکتورسازی برای اینکه بتواند از همان ابتدا میخش را بکوبد چاره ای به جز حمله نداشت.به همین دلیل هم بود که با فشار تماشاگرانش در دقایق ابتدایی امان الاتحاد را بریده بود.

۱۵ -۱۰ دقیقه از بازی که گذشت عربستانی ها کمی به خودشان آمدند اما باز هم نتوانستند سوار بر بازی شوند.تراکتور این اجازه را به آنها نمی داد.در دقیقه ۱۸ مهدی کیانی یک شوت سرکش را روانه دروازه حریف کرد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.ورزشگاه دوباره حالت انفجار به خودش گرفته بود.الاتحادی ها در این فضا نمی توانستند اصلا تمرکز بگیرند و این برگ برنده ای بود برای نماینده ایران.

تماشاگران فشار می آوردند و بازیکنان هم با این فشار جلو می رفتند.آنها گل می خواستند اما کمی عجله می کردند.تونی هم در کنار زمین آرامش نداشت.او که تقریبا ۳ سال پیش هدایت الاتحاد را بر عهده داشت با آشنایی از نقاط  ضعف و قوت حریف از بازیکنانش می خواست تا از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را کنند.تراکتور یکی پس از دیگری ضربات ایستگاهی و کرنرهای مختلفی را به دست می آورد اما توپ های آنها زیاد در چارچوب نبود که برای عربستانی ها خطرناک شود.

در دقیقه ۲۳ این بار علی کریمی دروازه بان الاتحاد را غافلگیر کرد.او پاسی را که مهدی کریمیان به او داده بود را با شوتی بیرون پا روانه دروازه کرد که با واکنش خوب دروازه بان راهی کرنر شد.

دقایقی پس از این ضربه الاتحادی ها صاحب ضربه ای ایستگاهی شدند.تقریبا برای اولین بار بود که بازیکنان تراکتور در زمین خودشان بودند.دقایق به تندی برای قرمز پوشان می گذشت.فسفری پوشان الاتحاد در لاک دفاعی فرو رفته بودند.برای آنها گرفتن یک امتیاز در ایران نتیجه بدی نبود.بازی به آخرین دقایق خود در نیمه نخست رسیده بود و تراکتوری ها هنوز به گل نرسیده بودند.آنها دو سه موقعیت گلزنی را در همین دقایق پایانی از  دست دادند.اتفاقی که باعث شد تا دو تیم با تساوی امتیازها راهی رختکن شوند.

نیمه دوم و بازهم شروع توفانی تراکتورسازی.اما باز هم آنها هر چه زدند به در بسته خورد.در دقیقه ۵۸ داور شوک بزرگی را به تراکتورسازان وارد کرد.او با دادن دومین اخطار به علی کریمی را از زمین اخراج کرد تا کار تراکتورسازان را در ادامه کار سخت کند.

با ادامه مسابقه، تیم الاتحاد قصد داشت از ۱۰ نفره شدن تراکتورسازی استفاده کند و به برد برد. برای آن‌ها ورق برگشته بود و می‌توانستند از فرصت خوبی که نصیبشان شده استفاده کنند. اما کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۸۲ الاتحاد را غافلگیر کرد. او با انجام یک حرکت زیبا توانست از پشت محوطه جریمه به داخل محوطه برسد و با یک ضربه زیبا، دروازه حریف را باز کند. تراکتورسازی با این گل سه امتیاز مسابقه را گرفت تا حتی با ۱۰ بازیکن هم رقیب ۱۱ نفره خود را که با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد شکست دهد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.