تربیت جسمانی در کنار تربیت روحانی و معنوی جوانان همراه باشد

فروردین ۱۴۰۳

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تربیت جسمانی در کنار تربیت روحانی و معنوی جوانان همراه باشد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر “محمدعلی جعفری” فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (۲۱ مهر) در آئین افتتاح ۴۹۸ پروژه محرومیت‌زدایی خراسان شمالی گفت: تمامی اعتبار این پروژه‌ها از محل سفر مقام معظم رهبری به این استان تأمین شده است.

وی استفاده صحیح و بهینه از اماکنی که در اختیار بسیج قرار می‌گیرد را مورد تأکید قرار داد و افزود: از جمله این اماکن، سوله طرح صالحین است که یک فضای تجمع به اسم ورزش و یک مکان بسیار مناسب برای تجمع بسیجیان در محله و حوزه‌ها است که بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی بسیج که قبلا مشکل مکان داشتند، در این اماکن صورت می‌گیرد.

سرلشکر جعفری، برگزاری کلاس‌های اخلاقی، فرهنگی و آموزشی و همه مسائل بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی در این اماکن را فضای مناسبی برای گردهم آمدن بسیجیان بیان کرد.

وی، بهره‌برداری مناسب از این فضاها را مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم در کنار تربیت جسمانی، تربیت روحانی و معنوی نیز داشته باشیم تا جوانانی با اراده قوی و روحیه و ایمانی بالا برای دفاع از انقلاب اسلامی و اقدامات موثر در راه اهداف متعالی نظام تربیت کنیم.

گفتنی است؛ این ۴۹۸ پروژه محرومیت‌زدایی با مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۵۷۸ هزارو ۹۶۸ ریال به بهره‌بردای رسیده که شامل ۳۷۲ مورد پایگاه مقاومت بسیج، ۹۲ واحد مسکن کارکنان سپاه، ۲۳ سوله‌های طرح امین، ۸ حوزه مقاومت بسیج محلات و اقشار، یک سوله ورزشی (۹ دی)، یک پروژه تامین آب شرب و احداث یک تصفیه خانه بهداشتی تیپ جوادالائمه (ع) می‌شود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.