تربیت و آموزش نیروهای انتظامی کار حساسی است

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ˈکاظم مجتباییˈ در جلسه تعاملی با سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم افزود: در جبهه جنگ، دشمن در روبرو قرار دارد و حق و باطل مشخص است، ولی در جامعه اینچنین نیست و اندکی بی توجهی باعث هدر رفتن مال و جان و حیثیت افراد می شود.

وی تصریح کرد: اولین ابزار یک نظامی اسلحه است، در حالیکه اسلحه آخرین ابزار نیروی انتظامی است و به همین جهت کار بسیار سختی دارد.

وی تاکید کرد: معتقدیم کارکنانی که می خواهند به این لباس لطمه وارد کنند و زحمات دیگر همکاران را زیر سوال ببرند، نباید مورد حمایت باشند.

مجتبایی در پایان گفت: تعامل مطلوبی که بین فرماندهی انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان وجود دارد که باعث شده کارکنان این فرماندهی با آرامش بهتر و روحیه بالاتری انجام وظیفه کنند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم نیز در این جلسه گفت: تجربه کاری نشان می دهد که نیروی انتظامی چه مسوولیت سنگینی دارد و این نیرو جز از راه ایثار و از خودگذشتگی نمی تواند موفق باشد.

ˈحسین صیدیˈ تصریح کرد: در سال های اخیر نیروی انتظامی با برگزاری دوره های آموزشی مختلف، مانند دوره بصیرت، تعالی رفتار کارکنان انتظامی و کلاس های دیگر توانسته است در ارتقای کیفیت نیروها قدم های خیلی خوبی برداشته و نسبت به گذشته خیلی بهتر باشد.ک/۱

/۷۴۰۴/ ۳۸۰/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.