ترجیحم اکران «تلفن همراه رئیس جمهور» است تا خرید دولتی آن

علی اکبری در پاسخ به سینماپرس:

سینماپرس-گروه سینما/ علی اکبری خبر از عدم تمایل خود برای فروش فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» به شکل دولتی سخن گفت.

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: تهیه کنندگی فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی، توسط من و دو نفر از سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده و هیچ سرمایه گذاری دولتی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: هرچند حرف خرید این فیلم از سوی دولت وجود داشت، اما تا امروز این فیلم به دولت فروخته نشده و مسئولان دولتی نیز هیچ مبلغی را برای خرید این فیلم به ما پرداخت نکرده اند. برای بازگشت سرمایه ساخت این فیلم تنها دو راه وجود دارد، اول اینکه هرچه سریعتر مسئولان سینمایی کشور هزینه ساخت فیلم را به ما پرداخت کرده تا بتوانیم فیلم جدیدی را کلید بزنیم، یا اجازه اکران فیلم را به ما بدهند.

وی ابراز داشت: در واقع من هیچ تمایلی به فروش این فیلم سینمایی ندارم و ترجیح می دهم که پروانه نمایش آن هرچه سریعتر اکران شود. این یک فیلم اجتماعی بوده که معضلات جامعه را از نگاه طنز بررسی می کند و مانند بسیاری از فیلم هایی که این روزها خیانت را در سینمای ایران به تصویر می کشد نیست که پروانه نمایش نگیرد.

علی اکبری ادامه داد: این حق قانونی ماست که بخواهیم چنین فیلمی را اکران کنیم، اگر دولت مانع اکران فیلم شود، باید خسارت آن را پرداخت کند، البته با توجه به اینکه افزایش تورم طی یک سال گذشته بسیار بالا بوده، پرداخت هزینه تولید فیلم به نفع ما نبوده و باید این خسارت را به گونه ای پرداخت کنند که ضرری به ما نرسد.

وی گفت: نمی دانم خبر خرید این فیلم از کجا اعلام شده است، این در حالی است که هنوز هیچ قراردادی با ما بسته نشده است.

لازم به ذکر است، این فیلم داستان پیرمردی است که شغلش باربری بوده و قصد خرید سیم‌ کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می ‌گیرد.

در این فیلم بازیگرانی چون مهدی هاشمی، اکبر عبدی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی و مجید یاسر حضور دارند.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۷۳۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.