ترجیح دادم به کارهای علمی‌ام برسم/ آنچه توان داشتم در وزارت علوم انجام دادم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور ارشد سابق وزیر علوم گفت: واقعیت این است که احساس می‌کنم آنچه در توان بنده داشتم در دوره‌های مختلفی که با وزارت علوم همکاری داشتم انجام داد و اهدافم نیز تا حد زیادی نیز محقق شده است، بنابراین ترجیح دادم که در ادامه تا حدی به برنامه‌های علمی خودم رسیدگی کنم.

“جفعر توفیقی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره برگشت به اتاق خود در دانشگاه تربیت مدرس و پس دادن سمت مشاور ارشد وزیر علوم، اظهار داشت: واقعیت این است که بنده ترجیح دادم به کارهای علمی رسیدگی کنم.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که ما سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌هایی را در دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور دنبال کردیم که خوشبختانه در دوره سرپرستی سه ماهه بنده و زمانی که  فرجی‌دانا در وزارت علوم حضور داشتند با حمایت دولت این سیاست‌ها، برنامه‌ها در نظام آموزش عالی پیگیری شد.

مشاور ارشد وزیر سابق علوم اظهار داشت: به نظر بنده این برنامه‌ها تا حدودی هم نهایی شده است و مطالباتی که دانشگاهیان از دولت روحانی داشته‌اند سعی شده است که پاسخ داده شود این سیاست‌ها و برنامه‌ها ادامه دارد.

توفیقی تصریح کرد: با توجه به این که آقای نجفی اعلام کرد که سیاست‌ها را پیگیری خواهند کرد رئیس جمهور محترم هم چندین بار اعلام کردند که سیاست‌هایی که ایشان در نظام آموزش عالی، پژوهش و فناوری دارند تغییری نخواهد کرد و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: واقعیت این است که احساس می‌کنم آنچه در توان بنده داشتم در دوره‌های مختلفی که با وزارت علوم همکاری داشتم انجام داد و اهدافم نیز تا حد زیادی نیز محقق شده است، بنابراین ترجیح دادم که در ادامه تا حدی به برنامه‌های علمی خودم رسیدگی کنم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.