تردد خودروهای فاقد پلاک ملی ممنوع – اخبار اجتماعی

رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم رونمایی از پلاک ملی خودروهای پلیس گفت: تا پایان سال تمام وسایل نقلیه موجود باید دارای پلاک ملی شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار مومنی در جمع خبرنگاران افزود: رانندگی با وسیله نقلیه ای که فاقد پلاک ملی می باشد ممنوع است و تا پایان سال باید تمام وسایل نقلیه دارای پلاک ملی شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: طراحی پلاک ملی از یک دهه قبل آغاز شده و تا کنون خودروهای عمومی، شخصی و خودروهای معلولین و خودروهای تشریفات دارای پلاک ملی هستند و امروز هم نیز از پلاک ملی خودروهای پلیس با حضور فرمانده ناجا سردار احمدی مقدم رونمایی شد.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا تا یک ماه آینده از پلاک ملی خودروهای کلاسیک رونمایی می شود پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمام وسایل نقلیه دارای پلاک ملی شوند.

وی افزود: خوشبختانه امروز از پلاک ملی خودروهای پلیس نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی رونمایی شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. عبداله کمال برزنجی سرزمین پرور فرش باف:

    تروخدا بگین چی میشه محدودیت هاش چیه .. من شنیدم محدودیت هاش خیلی اذیت میکنه … مثلا : ۱ بار در هفته میتونی ماشینو بیاری بیرون….. خواهشا ج بدین این سوال من نیست خیلیا این سوال تو ذهنشونه

  2. سمیر:

    تروخدا از محدودیت هاش بنویسید از صبحه من هی دارم دنبال این سرچ میکنم … یه ماشین با پلاک تاریخی چه محدودیت هایی داره ؟؟؟ چرا محدودیت داره؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.