تردد خودروها در بعضی از محورهای ارتباطی زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

۲۵م آذر ،

تردد خودروها در بعضی از محورهای ارتباطی زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هم اکنون تردد در بعضی از محورهای ارتباطی این استان به سبب بارش برف و وقوع کولاک و یخبندان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش «عصرخودرو» کلیم الله وثوقی  در گفت وگو با ایرنا افزود: از اوایل صبح امروز /شنبه/ آمد و شد وسایط نقلیه در محور زنجان – دندی به سبب بارش برف و یخبندان بودن سطح جاده با زنجیر چرخ صورت می گیرد و راهداران تمام تلاش خود را برای باز نگه داشتن مسیر انجام می دهند.

وی اظهار کرد: محور نیک پی – ماهنشان با بارش برف و وقوع کولاک، تهم – چورزق به خاطر وجود برف و لغزندگی سطح جاده با زنجیر چرخ امکانپذیر است و محور زنجان – طارم نیز یخبندان می باشد و رانندگان بهتر است برای عبور از این محور ارتباطی نیز زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در موقع لزوم استفاده کنند.

وثوقی افزود: محور ارتباطی سلطانیه به خدابنده بویژه گردنه دهجلال و همچنین در محور زنجان – بیجار به خصوص گردنه پاپایی و سرمعلی نیز شاهد بارش برف است.

وی از رانندگان خواست به هنگام عبور و مرور از محورهای ارتباطی زنجان به ویژه در گردنه های برفگیر و کوهستانی استان زنجان ، وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ ، وسایل گرم و دیگر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
 

شنبه ۲۵ آذر   ۹:۳۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.