تردد خودرو در محورهای ارتباطی زنجان با زنجیر چرخ

۰۶م اسفند ،

تردد خودرو در محورهای ارتباطی زنجان با زنجیر چرخ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت: تردد وسایل نقلیه در سه محور ارتباطی این استان به سبب بارش برف و وقوع کولاک مقطعی، با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایرنا، کلیم الله وثوقی ، گفت: هم اکنون تردد خودرو در گردنه های تهم – چورزق ، زنجان – طارم و زنجان – دندی با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: شب قبل برغم بارش برف، برودت هوا، وزش باد و وقوع کولاک مقطعی، راهداران پرتلاش این اداره کل مسیرهای ارتباطی به خصوص در مناطق کوهستانی و برفگیر را با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی برای عبور و مرور خودروها باز نگه داشته اند.
وثوقی ، افزود: محور ارتباطی زنجان – بیجار ، زنجان – تبریز و زنجان – قزوین به سبب بارش باران و لغزندگی سطح جاده نیازمند احتیاط هرچه بیشتر از سوی رانندگان خودروهای عبوری است تا به سلامت طی مسیر کنند.
وی تاکید کرد: ضروری است کلیه رانندگان هنگام تردد در محورهای ارتباطی استان زنجان به ویژه مناطق کوهستانی و برف گیر ، احتیاط لازم و کافی را به عمل آورده و خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.
وثوقی یادآور شد: اشخاصی که قصد عبور از محورهای ارتباطی استان زنجان را دارند می توانند قبل از سفر با تلفن گویای ۱۴۱ و همچنین ۷۲۷۲۰۲۷ تماس گرفته و یا با ارسال ˈSMSˈ خالی به شماره ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱از وضعیت راه های مواصلاتی این استان مطلع شوند.

یکشنبه ۶ اسفند   ۱۰:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.