تردد روزانه ۷ میلیون خودرو در خرداد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تردد روزانه 7 میلیون خودرو در خرداد

تردد روزانه ۷ میلیون خودرو در خرداد

ممتازنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تردد روزانه حدود ۷ میلیون وسیله نقلیه در خرداد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۴۲ دستگاه ترددشمار فعال (رفت و برگشت) در محورهای شریانی و اصلی کشور نصب شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شهریار افندی زاده با اشاره به نصب ۴۷۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری فعال در محورهای شریانی کشور گفت: در حال حاضر ۱۰۴۲ دستگاه ترددشمار فعال (رفت و برگشت) در محورهای شریانی و اصلی کشور نصب شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در خرداد ماه روزانه تردد حدود ۷ میلیون وسیله‌نقلیه ثبت شده است، اظهار داشت: استان های البرز، تهران و مازندران بالاترین میزان تردد و استان های سیستان‌ و بلوچستان، ایلام و خراسان‌جنوبی پایین‌ترین تردد را براساس نرخ جریان تردد در ماه قبل داشته اند.
به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدای امسال بیش از یک میلیون تماس با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از سوی مخاطبان انجام شده است، افزود: اطلاعات اعلام شده از طریق این شماره و همچنین سیستم سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ که بهترین مسیر و بهینه‌ترین مسافت را با ارسال کد مخابراتی شهر مبدأ و مقصد به این سامانه بدون صرف هزینه اعلام می‌کند، به صورت هر دو ساعت یک بار در صورت لزوم اطلاعات تازه وارد می‌شود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: پایگاه اینترنتی مرکز به آدرس www.iran141.ir هم با اطلاعات جاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می دهد ضمن آنکه در ماههای اخیر، ۶۰ درصد به کاربران پایگاه اینترنتی افزوده شده است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.