تردد عابرین پیاده در چهارراه ولی عصر(عج) از طریق زیر گذر انجام خواهد شد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۱۲:۳۲:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تا شش ماه آینده ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- پس از تکمیل پروژه ساخت زیر گذر عابر پیاده در چهار راه ولی عصر (عج) ، تردد عابرین پیاده ازاین زیر گذر انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ ،  مسعود کفایتمند شهردار منطقه  در بیان اهمیت احداث زیر گذر عابر پیاده در چهار راه ولی عصر (عج) گفت: از آن جاکه ضلع شمالی منطقه در محدوده خیابان های ولی عصر (عج) و انقلاب  به دلیل قرار گرفتن در مسیر راسته های تجاری و وجود مهم ترین مراکز هنری کشور از جمله تئاتر شهر و تالار وحدت ؛ جمعیت شناور بالایی دارد ، حفظ و ارتقای ایمنی عابرین پیاده نیز اهمیت بسیاری دارد که از مدت ها پیش طرح احداث زیر گذر در این محدوده مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفت .
وی با اشاره به این که چهار راه ولی عصر (عج) و خیابان انقلاب در مرز مشترک بامنطقه  شش  قرار گرفته و اجرای طرح نیز توسط شهرداری منطقه ۶ در حال انجام است ، افزود : احداث این زیر گذر اثر مطلوبی بر حفظ ایمنی عابران پیاده که قصد رفت و آمد پیاده در محدوده  و یا ورود به ایستگاه مترو  و بوستان دانشجو را دارند؛ خواهد داشت .
شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: نیمه جنوبی چهارراه ولی عصر (عج) یک شاهراه ارتباطی است که روزانه عده زیادی از شهروندان در آن تردد می کنند و علاوه بر عابران پیاده ؛ تعداد قابل توجه مسافران خطوط BRT  و مترو ، بخش عظیمی از تردد مسافرین عبوری را شامل می شوند. به همین منظور برای تسهیل در تردد عابران پیاده و تردد مسافران خطوط BRT و نیز ساماندهی مسافران مترو ، ۱۱ ورودی و خروجی در اطراف این چهارراه در نظر گرفته شده و مبادی ورودی نیز به ۱۴ پله برقی مجهز خواهند شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۲۳۲۲۶۱۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.