تردد وسایل نقلیه شخصی در زمان اجلاس آزاد است

تردد وسایل نقلیه شخصی در زمان اجلاس آزاد است

ممنوعیت ورود کامیون به شهر

عصرخودرو : رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه شخصی در حین برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها بلا مانع است، گفت: تردد خودروهای سنگین از روز دوشنبه (ششم شهریورماه) تا پایان اجلاس ممنوع است.

به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا صبح یکشنبه در مورد تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها گفت: از اول شهریور ماه سال جاری تا پایان زمان اجلاس پلیس تهران به صورت صددر صد در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه امکانات لازم برای پیشبرد هرچه بهتر این تمهیدات در نظر گرفته شده است گفت: پلیس تهران از برخی از رده‌ها برای تامین امنیت کمک گرفته است که این نیروها در مقر پلیس ساماندهی شده‌اند.

رییس پلیس پایتخت در رابطه با مسائل ترافیکی گفت: تا پایان اجلاس کلیه محدودیت‌های ترافیکی به صورت موقت و کوتاه‌مدت خواهد بود و هیچ محدودیت چند روزه در تهران نخواهیم داشت.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه طول مسیر و محدوده منتهی به اجلاس دارای محدودیت موقت و کوتاه مدت خواهد بود گفت: این محدودیت‌ها برای آن است که مهمان‌ها به راحتی به محل اجلاس ورود کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است خیابان‌های محدوده اجلاس همچون خیابان یمن و رشیدالدین‌‌ فضل‌الله محدودیت ترافیکی طولانی‌تری داشته باشد گفت: در سطح شهر محدودیت خاصی نداریم.

رییس پلیس پایتخت در مورد برخی شایعات مبنی بر محدودیت تردد در سطح شهر تهران و همچنین ارائه کارت مخصوص برای تردد گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای تردد در سطح شهر تهران وجود ندارد و شهروندان به راحتی می‌توانند در سطح شهر تردد کنند و نیازی به کارت مخصوص نیست.

ساجدی‌نیا در مورد اشتغال صنوف مختلف به خصوص بازاریان در این مدت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در مورد باز بودن صنوف مختلف وجود ندارد و هر صنفی می‌تواند به فعالیت خاص خود بپردازد و حتی برخی از صنوف با مراجعه به پلیس اعلام کردند که آمادگی‌های لازم برای همکاری با پلیس در زمان اجلاس را دارند.

رییس پلیس پایتخت در مورد تردد خودروهای سنگین گفت: برای کلیه خودروهای سنگین و تردد آنان از روز دوشنبه (ششم شهریورماه) تا پایان اجلاس ممنوعیت در نظر گرفته شده و هیچ خودروی سنگین حق تردد در تهران را ندارد و خودروهایی که قصد عبور از تهران را دارند می‌توانند از اتوبان و بزرگراه‌های حاشیه‌ای استفاده کرده و به هیچ عنوان حق ورود به مرکز شهر را ندارد.

وی گفت: در محدوده اجلاس نیز از روز دوشنبه تا پایان اجلاس کلیه خودروهای سنگین حق ورود و تردد نداشته و برای تردد خودروهای سنگین حامل مصالح ساختمانی محدودیت وجود دارد.

به گفته وی تنها کامیون‌های حامل موادسوختنی و موادغذایی حق عبور از محدوده را دارند.

یکشنبه ۵ شهریور   ۱۰:۴۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.