تردد یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی مازندران

۷فروردین ۱۳،

تردد یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی مازندران

سخنگوی راه و شهرسازی مازندران گفت: در استان طی ۲۴ ساعت قبل مجموع کل تردد شمارش شده یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۴۲۷ وسیله معادل با ۱۳,۴ درصد تردد در کل کشور بوده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس، سید حمید حسینی بیان داشت: با توجه به تحلیل داده‌های سامانه‌های ترافیک شمار هوشمند بر خط نصب شده در استان طی ۲۴ ساعت قبل مجموع کل تردد شمارش شده یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۴۲۷ وسیله معادل با ۱۳٫۴ درصد تردد در کل کشور بوده است.

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: مقایسه میزان تردد نسبت به روز قبل بیانگر آن است که حجم تردد نسبت به مقدار مشابه روز قبل ۲٫۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین تعداد وسایل نقلیه سنگین در حال تردد در محورهای استان در حدود ۶۴ هزار و ۲۱۱ وسیله بوده که معادل با ۷ درصد از کل تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته در این زمان میانگین سرعت تردد در نقاط تحت پوشش دستگاه‌های ترددشمار ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که ۵ کیلومتر بر ساعت کمتر از سرعت تردد در سایر محورهای کشور است.

این مسئول اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت قبل محورهای قائمشهر- ساری، ساری – قائمشهر و قائمشهر- بابل به ترتیب با حجم تردد ۴۶ هزار و ۴۰۴ مورد، ۴۲ هزار و ۳۲۱ و ۳۷ هزار و ۶۶۲ مورد وسیله بیشترین تردد را داشتند.

سخنگوی راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: اوج تردد در کل شبکه راه‌های ‌استان نیز در حد فاصل ساعات ۱۷ تا ۱۹ بوده و کمترین‌ تردد در حد فاصل ساعات ۳ تا ۵ صبح رخ داده است.

وی اعلام کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در ۲۴ ساعت قبل حجم تردد ورودی به استان ۱۰۹ هزار و ۸۴۰ وسیله بوده است که محورهای چابکسر- رامسر، گلوگاه- بهشهر، پلور- گزنک، فیروزکوه- قائمشهر، کیاسر- ساری و کرج- چالوس (مرزن‌آباد) به ترتیب از بیشترین حجم ورود برخوردار بوده‌اند و نیز همچنین حجم تردد خروجی از استان معادل با ۱۱۳ هزار و ۶۰۹ وسیله بوده که محورهای رامسر- چابکسر، بهشهر- گلوگاه، گزنک- پلور، قائمشهر- فیروزکوه، ساری- کیاسر و چالوس- کرج (مرزن‌آباد) به ترتیب از بیشترین حجم خروجی برخوردار بوده‌اند.

حسینی افزود: بیشترین میزان ورود وسایل نقلیه به استان در حدفاصل ساعات ۱۲ تا ۱۳ و ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین آنها در ساعات ۳ تا ۶ صبح بوده است.

چهارشنبه ۷ فروردین   ۱۶:۳۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.