ترسناک ترین پل دنیا !!!

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

اکثر مردم دنیا تاکنون حداقل یک بار از روی یک پل عبور کرده اند. در بسیاری از …..



اکثر مردم دنیا تاکنون حداقل یک بار از روی یک پل عبور کرده اند. در بسیاری از اوقات این پل ها در مراکز شهرها و بر روی خیابان ها و آزادراه ها واقع شده اند که امنیت بالایی دارند اما پل های خطرناک نیز در دنیا کم نیستند.
به گزارش ممتاز نیوز، پل های مختلفی در دنیا هستند که لقب خطرناک و ترسناک را به خود را اختصاص داده اند اما به تازگی ترسناکترین پل دنیا بازگشایی شده است.
این پل معلق در ارتفاعات آلپ واقع در سوئیس و در ارتفاع ۳ هزار متری از سطح زمین قرار دارد که این روزها افتتاح شده است و لقب ترسناکترین پل  دنیا را به خود اختصاص داده است.

مهندسین برای ساخت این پل نزدیک به ۵ ماه وقت صرف کرده اند و همچین در حین ساخت این پل دچار مشکلات زیادی نیز شده اند. این پل دونقطه به فاصله ۱۰۰ متری را به یکدیگر متصل کرده است.
این پل که ۵۰۰ متر از سطح یخ های آلپ ارتفاع دارد دارای یک معبر یک متری است و هزینه ساخت آن نیز نزدیک به ۱ میلیون دلار تمام شده است.
نکته جالب در مورد این پل شرایط آب و هوایی آن است که در اغلب اوقات طوفانی با مه غلیظ است که اصلا مشخص نمی شود شما پا را کجا می گذارید و این مورد در ارتفاع ۳۰۰۰ هزار متری واقعا ترسناک است .

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.