ترس غرب از مسلمانان/ تفرقه افکنان عامل استکبارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی حبیبی عصر پنجشنبه در همایش ولایت، محور اتحاد امت اسلامی در بندرعباس با تاکید بر توجه به بعد حکومتی مسئله ولایت، اظهار داشت: غربی ها همواره به ما توصیه می کنند از ایجاد حکومتهای ایدئولوژیک دوری کنیم و به دنبال ایجاد حکومتهای سکولار باشیم در حالی که تمامی حکومتهای غربی براساس ایدئولوژی لیبرال دموکراسی ایجاد شده اند.

وی ادامه داد: یکی از پیامهای مهم واقعه غدیر مخالفت با جدایی دین از سیاست است و باید در تبیین ابعاد حکومتی ولایت به پیام غدیر توجه ویژه ای داشته باشیم.

قائم مقام دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر جنبشهای ایجاد شده در منطقه را اسلامی و مردمی دانست و افزود: مسلمانان امروز دیگر فریب حرفهای روشنفکرنماهای کشورهای خود را نمی خورند و جنبشهای اسلامی و ضدصهیونیستی در کشورهایشان ایجاد کرده اند و برای برقراری حکومتهای جدید نیز باید از الگوهای اسلامی استفاده کنند.

حبیبی ولایت فقیه را عامل ایجاد اتحاد در کشور عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه توانسته در کشوری همچون ایران که دارای قومیتها و مذاهب مختلف است اتحاد ایجاد کند که این نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای ولایت در ایجاد اتحاد میان مسلمانان است.

وی با اشاره به ترس غرب از انرژی متراکم موجود در مسلمانان، تصریح کرد: غرب می داند که اگر تمامی جهان اسلام در یک صف بندی مقابل جهان غرب قرار بگیرد، شکست خواهد خورد و بنابراین آنها با ایجاد تفرقه میان مسلمانان به دنبال تکه تکه کردن انرژی مسلمانان هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افرادی که در پی ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند را عوامل استکبار نامید و بیان داشت: هر فردی که چه از روی غفلت و نادانی و چه به عمد به ایجاد تفرقه میان مسلمانان دامن بزند، عامل استکبار است چون در جهت منافع دشمنان حرکت کرده است.

حبیبی عنوان کرد: غربی ها از روی کار آمدن هر نوع حکومتی به غیر از حکومتهایی با تفکر اسلامی استقبال می کنند و به همین علت از راه ایجاد تفرقه با دشمنان مقابله می کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.