ترس پزشکان از بیهوشی کامل پادشاه عربستان / ملک عبدالله زیر تیغ جراحی می‌رود

ترس پزشکان از بیهوشی کامل پادشاه عربستان / ملک عبدالله زیر تیغ جراحی می‌رود

عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان طبق اعلام قبلی دفتر وی، برای عمل جراحی در بیمارستان گارد ملی در ریاض بستری شد‌.

پایگاه خبری شبکه العالم، پس از بستری شدن ملک عبدالله در ریاض برای عمل جراحی،" مجتهد‌" که در عربستان به دلیل افشای حقایق پشت پرده خاندان حاکم بر عربستان از طریق شبکه‌های اجتماعی، شهرت بسیاری را کسب کرده، در توییتر نوشت‌: پزشکان معالج ملک عبدالله از پیامدهای بی هوشی کامل وی برای اجرای عمل جراحی نگران هستند.

به نوشته مجتهد، قلب ملک عبدالله وضعیت خوبی ندارد و بی هوشی کامل تأثیر منفی بر قلب او خواهد داشت؛ به همین دلیل بارها عمل جراحی را به تأخیر انداختند؛ ولی در نهایت به دلیل ضرورت پزشکی، ملک عبدالله که بیش از ۹۰ سال دارد، باید زیر تیغ جراحی برود.

دفتر کاخ پادشاهی عربستان هفته قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود وی این هفته در بیمارستان گارد ملی شهر ریاض از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت‌.

ملک عبدالله اکتبر سال ۲۰۱۱ نیز از ناحیه مهره سوم ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار گرفت و سال ۲۰۱۰ هم به علت دررفتگی غضروفی در یکی از بیمارستان‌های آمریکا بستری و ۲ بار جراحی شد و دوران ۳ ماهه نقاهت خود را خارج این کشور گذراند.

ملک عبدالله که سال ۲۰۰۵ پس از مرگ ملک فهد به قدرت رسید‌، ژوئن ۲۰۱۲ شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز را که ۱۳ سال کوچکتر از خودش است‌، به ولیعهدی منصوب کرد‌.

اول نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.