ترفندهایی جالب برای جلب توجه مادر همسرتان

۱۰اردیبهشت،

با نزدیک شدن به روز مادر و با به کارگرفتن ایده‌هایی جالب می‌توانید مهر و محبت خود را در دل اطرافیانتان چندین برابر کنید.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران: یافته‌های تازه دانشمندان نشان می‌دهد رفتار صحیح با والدین همسر تا ۸۰ درصد می‌تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ کلید یک رابطه خوب و موفق با همسرتان این است که بتوانید رابطه خوبی با مادر او برقرار کنید و برای این که بتوانید چنین رابطه‌ای داشته باشید از هر سرنخی استفاده کنید و به دنبال هر بهانه‌ای باشید تا از آن برای ایجاد چنین رابطه‌ای بهره ببرید.

مادرها عاشق آن می باشند که حس کنند بچه‌ها هنوز به آنها نیاز دارند پس تا دیر نشده تلفن را بردارید و به مادر همسرتان زنگ بزنید و در مورد کادویی که می‌خواهید برای همسرتان بخرید با او مشورت کنید و نظر او را بخواهید این کار معجزه می‌کند و از او در مورد مشکلاتی که با فرزندش دارید از او کمک بخواهید.

دادن هدیه آن هم در روز مادر مستقیم ترین و راحت‌ترین راه برای به‌دست آوردن دل مادر همسرتان است، با خریداری یک کادو مناسب و تشکر از زحمات او می‌توانید خود را در دل مادر همسرتان جاکنید و از او دربارهٔ تلاش هایی که بخاطر تربیت همسر خوبتان کرده است تشکر کنید.

این کار عشق و علاقه آنها را به شما چندین برابر می‌کند، در روز مادر از دست پخت او تعریف و قدردانی کنید و او برای همیشه شما را به خاطر این درک متقابل دوست خواهد داشت./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.