ترفند آل خلیفه برای مقابله با مردم / قیام مردمی متوقف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق،”جواد فیروز” عضو جمعیت الوفاق گفت: مخالفان بحرینی بر آزادی بیان اصرار دارند و به هیچ قیمتی حاضر نیستند، از حقوق خود کوتاه بیایند.

وی افزود: رژیم از ۱۴ مارس گذشته از هیچ اقدامی علیه تظاهرات کنندگان فروگذار نکرده است در حالی که تظاهرات کنندگان بر اساس حق مسلم خود رفتار کرده اند و دست به خشونتی نزده اند.

فیروز بیان کرد: نیروهای امنیتی رژیم با سلاح ساچمه ای به تظاهرات کنندگان بی پناه حمله کرده اند، از شکنجه و ضرب و شتم بازداشت شدگان ابایی نداشته اند و تهدید به انحلال تشکلهای سیاسی مخالف کرده اند همه این تلاشهای رژیم در راستای تنش آفرینی در بحرین بوده است.

وی اظهار داشت: ما مشکل سیاسی با رژیم داریم و رژیم نیز باید در این عرصه پاسخ ما را بدهد، نه اینکه به زور و سرکوب متوسل شود، اما رژیم به هر اندازه که قدرت داشته باشد نمی تواند ملت را تسلیم کند.

فیروز افزود: خواسته های مخالفان مطابق سند منامه کاملا روشن و آشکار است و مخالفان ذره ای از آن کوتاه نمی آیند.

وی درباره حادثه روز جمعه گذشته بیان کرد: روز جمعه تعدادی از رهبران گروههای سیاسی مخالف از جمله شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق، فاضل عباس دبیرکل جمعیت دموکراتیک یکپارچه بحرین و معاونش حسین المرزوق، عبدالجلیل خلیل عضو الوفاق، شیخ جاسم خیاط رئیس هیئت داوری ومعاونش محمد الغریفی در تظاهراتی مشارکت داشتند.

فیروز گفت: ما ساعت پنج و نیم از منزل شیخ علی سلمان حرکت کرده ایم، اما اجازه ندادند که به محل تجمع برسیم، ولی ما شاهد شلیک بمبهای صوتی بودیم، ولی ما عکس العملی نشان ندادیم، نیروهای امنیتی به سر تظاهرات کنندگان شلیک می کردند.

از سوی دیگر مخالفان بحرینی اعلام کرده اند: رژیم قصد دارد با سرکوب امنیتی از مسئولیتهای سیاسی خود شانه خالی کند.

معارضان بحرینی ضمن مخالفت با راهکار امنیتی و حمایت از راهکار سیاسی بیان کردند: اقدامات سرکوبگرانه رژیم مانع توقف خواسته های دموکراتیک مردمی نخواهد شد. رژیم بحرین قصد دارد که کشور را به سوی درگیری و تنش سوق دهد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.