ترفند های کاشت مژه مصنوعی

اکستنشن مژه,مژه‌های مصنوعی

کاشت مژه مصنوعی ، تکنیک جدیدی است که به شما کمک می کند تا مژه هایتان را توسعه دهید

اکستنشن مژه ها (کاشت مژه مصنوعی)

نکاتی وجود دارد که ممکن است  دوست داشته باشید درمورد اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی بدانید. در این بخش  ۵ نکته را متذکر می شویم  که باید پیش از اقدام برای اکستنشن مژه (کاشت مژه مصنوعی) از آنها باخبر باشید.

تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند مژه‌هایی بلند و ضخیم داشته باشند، و برای اینکه به این آرزوشان برسند، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. چرا که یک چهره‌ی زیبا بدون مژه‌هایی بلند و ضخیم ناقص است.

مژه، به بخشی از مد تبدیل شده است. امروزه می‌توانید سرم‌های بلند کننده، مژه‌های مصنوعی چندبار مصرف، اکستنشن‌های مژه و محصولات متعدد دیگری را برای آراستن مژه‌هایتان بیابید. اما نکته‌اش این است که تمام این محصولات، راه‌حلی موقتی دارند.

چیزی که این روزها خانم‌های بیشتر و بیشتری به سمتش می‌روند کاشت مژه مصنوعیاست.کاشت مژه مصنوعی ، تکنیک جدیدی است که به شما کمک می کند تا مژه هایتان را توسعه دهید تا زنانه و با شکوه بنظر برسید. اما قبل از اینکه بسمت استفاده از این تکنیک بروید، چیزهایی هستند که باید بدانید.

۱. اکستنشن مژه چیست؟
اول از همه باید بدانید که اکستنشن مژه واقعا چیست. اکستنشن مژه، مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌هایتان را بهبود بخشد.

این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. استفاده از مژه‌ها مصنوعی چیز جدیدی نیست، اما تفاوت بین تکنیک‌های قدیمی و جدید این است که امروزه، مژه‌های مصنوعی بجای پوست پلک، به مژه‌های شما چسبانده می‌شوند، بنابراین ظاهری فریبنده ایجاد خواهند کرد. همچنین بر خلاف مژه‌های مصنوعی سنتی، دیگر از چسب‌های مضر استفاده نمی‌کنند.

۲. ماندگاری اکستنشن مژه چه مدت است؟
اگر تصمیم گرفته اید که اکستنشن مژه کنید، باید اینرا هم بدانید که چقدر عمر خواهند داشت. این مژه‌های مصنوعی معمولا بین ۲ تا ۴ هفته و اگر بصورت استثنایی از آنها مراقبت کنید تا ۶ هفته ماندگاری خواهند داشت.

۳. آیا اکستنشن مژه بی خطر است؟
اکستنشن مژه باعث نخواهد شد که مژه‌های طبیعیتان را از دست بدهید. این مژه‌ها عوارض جانبی هم ندارند. اما باید خیلی مراقب مژه‌هایتان باشید. بعد از اینکه اکستنشن مژه انجام دادید، نباید تا ۲۴ ساعت با آب در تماس باشید تا مژه‌ها بخوبی سر جایشان قرار بگیرند.

۴. آیا چسب مورد استفاده مضر نیست؟
ممکن است این سوال برایتان بوجود آمده باشد که اگر در حین اکستنشن مژه قطره‌ای از چسب درون چشمتان بریزد چه خواهد شد. از آنجایی که در کل مدت اکستنشن، چشمان شما بسته است، بنابراین چسب در چشمان شما نمی‌ریزد. اما بهرحال قبل از انجام اکستنشن مژه، باید اطمینان حاصل کنید که چسب استفاده شده برای چشمان شما مضر نباشد. مطمئن شوید که چسب، عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر برای چشم باشد، موادی همچون فرمالدئید.

همچنین ممکن است به چسب آلرژی داشته باشید، اما این باعث عفونت نخواهد شد. یک کارشناس دوره دیده و با تجربه‌ی اکستنشن مژه هیچگاه اجازه نخواهد داد که عفونتی بوجود بیاید. در این اکستنشن از چسب‌های متنوعی استفاده می‌شود که بسته به حساسیت شخص مورد نظر انتخاب می‌شوند.

۵. آیا پس از اکستنشن مژه به آرایش نیاز است؟
پس از کاشت مژه مصنوعی، باید از مصرف ریمل جلوگیری کنید. در حقیقت پس از اکستنشن مژه احتیاجی هم به ریمل نخواهید داشت. اگر نتوانستید خودتان را نگه دارید، حداقل از انواع روغنی‌اش پرهیز کنید چرا که بر روی ماده‌ای که جهت چسباندن اکستنشن به مژه‌ی طبیعی شما استفاده شده است، تاثیر خواهد گذاشت.

از فرمژه هم بر روی اکستنشن‌ها استفاده نکنید. اگر می‌خواهید مژه‌های مصنوعی‌تان فر باشند، با متخصص اکستنشنتان صحبت کنید. و اگر خواستید مژه‌های مصنوعیتان را بکنید، خودتان این کار را نکنید، بلکه به سراخ متخصصی بروید که آنها را برایتان چسبانده است.
منبع:آرایشیک


سایت جامع ممتاز نیوز » آرایش و زیبایی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.