ترقی: باید به‌دنبال نامزدی باشیم که اشخاص توانمند با او همکاری کنند

۲۶اردیبهشت،

292-9.jpg

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: باید به‌دنبال انتخاب نامزدی باشیم که دشمن را ناامید کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، حمیدرضا ترقی در جلسه مردمی شورای هماهنگی حامیان حماسه پیشرفت و آبادانی نیشابور در مسجد صاحب‌الزمانی(عج) این شهر، افزود: رییس جمهور اگر احساس کند ولایت از کار او راضی نیست باید، استعفا بدهد و برود و ملت باید کاری کند تا دشمن که تمام حرکات ما را رصد می‌کند، تسلیم اراده ملت شود.

وی خاطرنشان کرد: باید رییس جمهوری شایسته و وارسته، اهل استقامت، دارای عزم و ایستادگی در برابر دشمن و برخوردار از همت جهادی انتخاب شود تا حماسه سیاسی محقق شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توضیح داد: خداوند با ملت و رهبر ما و اهل ایمان و نیروهای مخلص این کشور است.

ترقی تاکید کرد:باید به‌دنبال انتخاب نامزدی باشیم که اشخاص توانمند حاضر باشند با او همکاری کنند و حرکت انقلاب را در مسیر اهدافش ادامه دهد و همه نیروهای انقلاب را در مسیر اهداف مقام معظم رهبری، بسیج کند.

وی با بیان این‌که اگر ایستادگی کنیم بسیاری از مشکلات از سر راه انقلاب اسلامی برداشته می‌شود، یادآور شد: حل مشکلات کشور در گرو ایستادگی نه سازش و کوتاه آمدن در مقابل دشمن است.

این روزنامه‌نگار با اشاره به وقایع سوریه، گفت: اگر آمریکا و اسرائیل درک درستی از شرایط ‌داشتند، در گرداب سوریه نمی‌افتادند.

ترقی با اشاره به این‌که سوریه به قتلگاه شیعه‌کشان تبدیل شده است، معتقد است: ملت و دولت سوریه فشار سنگینی را تحمل می‌کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: آنچه پایگاه تاریخی سلسله‌الذهب را می‌تواند رشد بدهد، وحدت همه نیروها است در این صورت شهر نیشابور به یک کارگاه فعال توسعه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.