“ترن” با آذرنگ و دهقان روی ریل تئاتر شهر

نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان با تایید شورای مرکز هنرهای نمایشی در مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از  روابط عمومی نمایش «ترن»، با تایید نهایی نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان توسط شورای مرکز هنرهای نمایشی، تمرینات این نمایش به طور رسمی در مجموعه تئاترشهر آغاز شد. در این نمایش منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن به عنوان طراح لباس با نیما دهقان همکاری می‌کنند.
این نمایش درباره ۱۰ سرباز گمنامی است که جز شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی می‌افتد…
دهقان به همراه گروهش اواخر هفته گذشته تمرینات رسمی خود را در مجموعه تئاترشهر آغاز کرده و قرار  است از ۱۴ آبان ماه سال جاری و بعد از پایان اجرای نمایش علیرضا کوشک‌جلالی در سالن اصلی تئاترشهر اجرا شود.
بر اساس این گزارش نیما دهقان و حمیدرضا آذرنگ در نمایش «خنکای ختم خاطره» نیز همکاری داشتند که این نمایش توانست در زمان اجرای عمومی خود نظر بسیاری از منتقدان تئاتر و تماشاگران نمایش را به خود جلب کند. همچنین نمایش «خنکای ختم خاطره» در بخش مسابقه بین‌الملل بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان نمایش برتر انتخاب شد.
نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان و تهیه‌کنندگی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ۱۴ آبان در تالار اصلی تئاترشهر اجرا می‌شود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.